Juni-barn
Hos oss lutar det nog åt en britax b-dual 4 med syskonsits + mjukluft då dottern bara kommer vara 1 1/2 år när liten kommer. Måste köpa ett baby skydd oxå så då kan vi köpa en britax så kan man ha den på vagnen med :)
Hos oss lutar det nog åt en britax b-dual 4 med syskonsits + mjukluft då dottern bara kommer vara 1 1/2 år när liten kommer. Måste köpa ett baby skydd oxå så då kan vi köpa en britax så kan man ha den på vagnen med :)
Har heller aldrig fått frågan om våld även fast jag gick flera gånger själv när jag vänta dottern.
Nej usch vad trist jjohansson , hoppas att allt är som det ska ändå. Kramar till dig!
Missförstånd! Varför?
Missförstånd: jag har oxå åkt på världens foglossning denna grav. Fått tid hos sjukgymnasten i januari. Beställde även ett stödbälte i går från www.gulrehab.se tror jag det hette. Kom redan i dag och Gud så skönt att ha det på sig..
Ingen aning missförstånd, är ju själv redan mammaledig. Men hade ju vart skönt att ändå bli sjukskriven så man kan spara lite föräldrardagar :) får se vad sjukgymnasten säger.
Www.gulare.com hette sidan förresten. Bältet kostar 206:- plus frakt 65:-
Lilllyckan: beklagar! :(
Zupermia: jag har en dotter född dec-10 så lite äldre än din son. Blir nästa exakt 1 1/2 år mellan dem.
Tvåtjejer: antar att du menar att din dotter är född december-10 för annars blir det ju nästan omöjligt att du ska ha barn i sommar igen ;) i alla fall, då blir våra barn jämngamla. Min dotter är född 8/12-2010 . Jag är oxå jätte mycket tröttare än vanligt, äter dock järntabletter (niferex) och när jag inte glömmer dem så är jag mycket piggare. Är tyvärr väldigt lätt hänt att jag glömmer dem :( och då blir jag som en zombi :(
Låter jobbigt sweet life, hoppas det ordnar sig !