Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

I dag fick vi äntligen hem "jag ska bli stora syster" tröjan :) så på söndag på fars dag ska Agnes få ha den på sig när vi ska hem till min mamma och pappa och fira fars dag med min familj :) spännande och se hur lång tid det tar innan någon reagerar på tröjan :)

• LillSnurr82

För oss blir det en tvilling vagn , då dottern nu 11 månader fortfarande kommer åka vagn när liten kommer. Blir nog en mountain buggy duet om jag får välja nu.

• LillSnurr82

Välkommen L1nda! Åh hus köp... Jag vill med läääängtar så tills dagen då vi ha råd med hus kommer. Förbannad varje dag av att bo som vi gör nu.. :( har ni hittat nåt redan eller är det bara lånen ni fixar? Förstår bara inte hur vi nånsin ska ha råd med 15% i handpenning..

• LillSnurr82

Jag fick hemmorojjder i min förra grav och dom är inte borta än.. :( funderar på operation efter denna grav. Dom gör att jag känner mig sååå äcklig så vill knappt ha sex för känns som att det är det ända min sambo ser :(

• LillSnurr82

Nangijala xyloprox eller hur det stavas finns. I både krämform och stopiller. De lindrar men har ej tagit bort dem för mig. Tror också det bara finns operation som utväg om man vill bli av med dem helt, så en sån tänkte jag nog göra när jag är klar med barnafödandet :)

• LillSnurr82

Jag är beroende av coca-cola i vanliga fall. (Dricker inte kaffe) måste ha minst ett glas cola om dagen annars går jag inte att leva med. Men så fort jag blir gravid, klarar jag knappt av att dricka det.. Jätte konstigt!
    Direkt när min dotter var född fick min sambo springa och köpa coca-cola till mig!

• LillSnurr82

Liljan o loppan! Haha i så fall väntar jag oxå en flicka till.. Så jävla sur och tvär så det finns inte. Blir arg för minsta lilla, stackars min sambo..

• LillSnurr82

Jag är galet sugen på citrus, Thai mat och julmust.. Mest Thai åhhh vill ha NUUU!!

• LillSnurr82

Danan: jag kom precis in från en promenad med dottern och hunden, det var jätte skönt och uppfriskande!

• LillSnurr82

Första försöket blev detta pyre till och min dotter blev också till på första :)
    Min syster fick försöka 2 år med första. Andra tog det också ca 2 år till.. Nu är hon gravid igen och dom har nog försökt i minst 5 år denna gång. Så blir en liten sladdis . Konstigt det kan vara så olika. Att jag "tar" mig så lätt när min syster har så svårt för att bli gravid..

Åhh har hittat röd curry kyckling snabb mat... Perfekt när det är det ända jag är sugen på nu i matväg.. Blir lite dyrt att gå och köpa Kina mat varje dag :/

Svar på tråden Juni-barn