Inlägg från: Pinkflower880 |Visa alla inlägg
  • Pinkflower880

Juni-barn

Lillalyckan: ja, visst är det tur att det finns fler dagar! Känner också så... :)

• Pinkflower880

Lycka till Havsjungfrun! Förstår om det är kämpigt, finns inget värre än att jobba när man knappt klarar av det... Hoppas det löser sig!

Liljan o loppan: Usch vad hemskt. Lider så med han! Det kliar ju nåt alldeles...

Mitt illamående börjar till min förvåning minska. (förra gången hängde dom i till v 20 typ) Mår mest illa morgontid och har sista dagarna lyckats låta bli att kräkas. Då börjar jag bli nojjig istället... Aldrig är man nöjd... :)
    Är i vecka 11 och har KUB om två veckor. Längtar... Nu vill jag nog se att allt är bra så jag kan njuta sen...

Ni som har fler barn: Har era graviditeter varit olika?

Sådär ja
  • Pinkflower880

Havsjungfrun: då kanske jag mår bättre denna gång eftersom jag slipper stressen och pressen på jobbet... Kan ju alltid hoppas... :)

• Pinkflower880

Jjohansson: skönt att allting gick bra och att det nu bara är tillfrisknandet kvar...

• Pinkflower880

Liljan o loppan: fy vad tråkigt när det blir så. Men har inga bra tips. Mer än att ge henne tid. Även om ni glider isär. En av mina bästa vänner kämpar för fullt med första och jag är gravid med andra barnet på kort tid. Vi umgås inte sådär värst mycket längre... Men kan tänka mig att det är ännu värre syskon emellan.

• Pinkflower880

Dancia: känner ingen kant. Men det gjorde jag inte med första heller. Inte ens när BM skulle visa så jag kunde känna. Är helt enkelt dålig på att hitta! :) Men däremot sa min BM att livmodern töjer sig snabbare andra gången. Den är som en ballong, när den varit uppblåst en gång blir det lättare dom andra gångerna...

• Pinkflower880

Jag tror att oavsett om man önskar sig noll eller tio barn så är det värsta om man inte kan bestämma själv hur många man får. Utan man måste leva med att kroppen bestämmer åt en... Känslan av vanmakt, att inte själv få styra. Lägg sedan till en eller flera besvikelser i form av mf, utomkbeds eller misslyckade ivf. Det kan ta knäcken på vem som helst...

• Pinkflower880

Jag vill bara ha två barn och det har jag förhoppningsvis i juni. Men jag skulle ändå bli helt förkrossad om någon sa att jag inte skulle kunna få fler... Man vill ju bestämma själv. Så jag lider verkligen med alla som kämpar...

• Pinkflower880

Gizmolarson: Vi ska också skriva hus på fredag. Längtar hur mycket som helst... Har värsta husfebern! :)

Nangijala: Vad skönt att allt gick bra. Kul att se bebisen med... :)

Tunrida: Fy vad tråkigt. Ta hand om dig!

Här lyser sexlusten med sin frånvaro. Men har en ganska tålmodig sambo som tar sig tid att få igång mig, och sen är jag på gång. Lite seg i starten bara... Skrattande

Har funderat på om mina Lergigan Comp hjälper eller inte. Idag glömde jag ta på morgonen, med resultat att jag mått olidligt illa illa hela dagen... Men då vet jag att dom hjälper, så man mår mindre illa... :)

Sådär ja
Svar på tråden Juni-barn