Inlägg från: Pinkflower880 |Visa alla inlägg
  • Pinkflower880

Juni-barn

Så fint skrivet stjärnfrukt. :) Tycker också tråden är bra även om man får lite många saker att oroa sig för i onödan kanske. Men mest tycker jag att man får råd och stöttande när man behöver det. Ni är så fina allihop. Har krupit i säng och tänker lämna denna dag med illamående och närmast konstant sängläge bakom mig och hoppas att morgondagen blir väldigt mycket bättre. God natt, sov gott och dröm söta drömmar allihop!

• Pinkflower880

Bor i Jönköping! Funderar också lite på hur jag ska berätta på jobbet att jag inte kommer tillbaka i maj som planerat utan först i augusti året efter... Illamåendet är kvar och helgen har varit stillsam efter fredagens shopping. Men funderar på att ta mig en piggelin och sen försöka dammsuga. Skulle verkligen behövas...

• Pinkflower880

Tycker mammaemma har en ganska träffande beskrivning på läget!!! :) haha! Skönt att veta att man inte är ensam! :)

• Pinkflower880

Nudlar är faktiskt förvånande lättspytt. Kan kittla lite i näsan om det kommer där också. Brukar faktiskt välja mat efter hur den är på väg upp igen. Lärde mig det när jag väntade dottern och det funkar bra. Vissa saker är ju trevligare att spy än andra... ;) Varm choklad är däremot äckligt!

• Pinkflower880

Någon mer som lider av konstant dåligt samvete? Har en dålig dag idag på alla håll och har då passat på att skaffa mig ännu mer dåligt samvete. Över allt. Räcker inte till åt min dotter, gör inget hemma - det ser ut som en bomb briserar. Är ingen trevlig sambo, har taskigt humör och sover jämt. Plus noll sexlust. Orkar inte träffa vänner utan spyr mest och sover så mycket min dotter tillåter om dagarna. Någon mer som känner sig mer eller mindre värdelös på allt just nu?

• Pinkflower880

Gullgrodan: tror inte du behöver oroa dig. Man kan blöda just efter sex. Bl.a. Torra slemhinnor och sånt.

• Pinkflower880

PIO: skönt att veta att man inte är ensam. :) Men det är sjukt jobbigt att fajtas mot sitt eget dåliga samvete.

• Pinkflower880

Gullgrodan: Så mycket brukar jag inte blöda. Har bara kommit någon droppe efter sex iblnad. Skulle nog kolla upp blödningen om jag var du...

Sådär ja
  • Pinkflower880

Dancia: Fy vad läskigt! Hoppas verkligen att det ordnar sig. Lider med dig! Kramar till dig

• Pinkflower880

Det är dagar som denna, då allt åker upp och ner och man är så trött att man inte orkar flytta sig en millimeter, som gör att jag funderar på hur sjutton folk kan gå igenom en hel graviditet utan att ens märka att dom är gravida...

Svar på tråden Juni-barn