Juni-barn
Elvis mamma tack
Elvis mamma tack
Liljan och loppan tack för råden ska jag absolut ta till mig vet inget om lugnade då dom inte nämnde något om en
hoppas jag slipper för har hört de gör svin ont
Åh snart hemma och får mat i mig blev aldrig att man åt där då allt höll på vändas ut och in när man kom in på kinakrogen. Allt lukt av friterad och några som satt å drack öl gjorde att mannen fick beställa och ta med de hem. Typiskt när man hade en kväll utan barnen
Danica vad skönt att ni kan pusta ut lite och jag hoppas de fortsätter den positiva vägen för er.
Idag är de ingen bra dag är trött på att vara dålig. Är inne på min 7 vecka jag legat dålig. Ont som fan i rygg och mage pga urininfektionen och tarmen värker och svider. Illamåendet blir värre istället för bättre. Gråtit halva dagen. Fy för att vara så här slutkörd och de känns som bara klagar
gud vilken tråkig person man är!
Åh sicken dag med hundra saker att göra! Nja inte riktigt kanske, men har haft 3 möten iaf och tanke på hur jag mår känns de som man sprungit ett maraton eller liknade. Kl 9 i morse var de bms som gällde och man är nu 10+1 och alla blodprov togs och de såg bra ut och har inbokat rutinultraljud och de är 16 januari och då är jag typ i vecka 18 alt 19 *känns som hundra år tills dess* sedan nästa besök till barnmoskan är 27 februari. Sen kl 13 var de besök hos läkaren och nej de var inte bara vanlig urininfektion jag hade utan njurbäckeninflammation *jippi* tarmen såg bättre ut och man skulle avvakta några dagar till. Och nu fixar jag snabb middag vilket blev spagetti och köttfärssås och kl 18 ska min dotter ha dansuppvisning så kommer inte vara hemma fören vid 20 eller liknade och jag vill SOVA nu egentligen. Ha en skön måndags kväll alla
Sweet life life då får vi längta ihop
Efter en hetisk dag har jag hittat min nya drog och min man sitter och ryser och kollar på mig som jag är dum i huvudet men så grymt gott JAG ÄTER IS SOM EN DÅRE GRYMT GOTT ATT TUGGA PÅ
Goddagens alla! Hoppas ni mår okej? Själv mår jag lite illa och är trött men första dagen på många veckor jag inte spytt *peppar peppar* läste lite trådar här inne om kvinnor som försöker bli gravida och om deras misslyckanden min fråga till er är hur länge försökte ni innan de älskade plusset kom för de miraklet ni väntar på idag?
Ja att de kan vara så olika egentligen! Mitt första var inte alls planerad och var nyss fyllda 19, pojken tog de 7 försök innan plusset och denna gång tog de på första försöket och troligen för jag då hade kopparspiral så inga hormonrubbningar ivägen som med pojken då hade jag p-stavar i armen och ingen menstruation på 2 år så de tog ett tag innan den kom igång.