Idag får vi komma hem från sjukhuset
känns underbart och min dotter har och är en riktig kämpe! Med rullstol, kryckor, bock och andra hjälpmedel kan vi nu klara oss själva hemma. Bara längtar efter min säng, riktig mat, egna dusch och så klart min övriga familj! Har dok hundra saker dom närmsta dagarna. Fredag kommer en kvinna som ska se om vi behöver mer hjälpmedel och sedan kalas för sonen, lördag få upp lite av julsakerna, lördagen ullared och ditt får jag åka själv så mannen är hemma med dottern, måndag röntgen återbesök i göteborg, tisdag till skolan och vara med dottern, onsdag så har min man hjälp mig kontakta kvinnokliniken i göteborg för ett extra ultraljud då jag är orolig att allt inte står rätt till efter all stress och panik som varit sedan fredagen och då är han med i skolan och jag tar över resten av veckan om behovet finns. Så livet är bra stressigt just nu så jag hinner inte vara gravid eller rättaren sagt hinner inte vara graviditetsdålig och de skrämmer mig lite och just därför ska de bli skönt nästa onsdag och se om allt står rätt till? Lycka till alla och jag har missat och inte hunnit läsa alla inlägg som varit sedan fredagen så jag hoppas verkligen de inte varit några negativa saker som hänt. En sak till är nu inne på vecka 12 så när jag gör ultraljudet nästa vecka är jag inne på vecka 13 vilket gör att man behöver inte vara så anonym längre och man kommer kunna lägga upp en riktig profilbild vilket gör att de känns mer äkta på något sätt, speciellt när man kan göra sitt album öppet för medlemmar
ha de gott ska nu återgå till min stressiga vardag.