Juni-barn
Faktiskt... Skulle det ju vara...
Prova att tvätta med olja.. Olivolja är faktiskt bra...
Faktiskt... Skulle det ju vara...
Prova att tvätta med olja.. Olivolja är faktiskt bra...
Ja man kan ha en flaska i duschen o när man tvättat av sig osv så smörjer du in lite olja över hela kroppen när du är blöt fortfarande sen sköljer du av det överflödiga.
Ja billigaste o bästa kropps mjukgörande... Extra virgin aka det vara... Så grön som möjligt...
Ja jag blir oxå alldeles matt på alla måsten o nu när det är jul snart o sånt... Men ärligt jag sket fullständigt att puta fönster just nu... Kan jag göra när det finns tid o ork för det..,
Låg o vilade idag o jag tycker mig känna små sparkar långt där inne... Små fisksnärtar olika hårt... Sen efter en stund lugnade det sig så nog är det bebben...
Tredje barnet så nog kan det vara så... Kände tidigt med mitt andra oxå...
Har varit så känslig i två dagar nu så jag gråter för allt o sen läste jag om pappan som straffade sin 3 åring genom att klä av honom o tvinga in honom i tvättmaskinen o starta... Då bröt jag fullständigt ihop... Stackars stackars lilla pojke som dog för att hans föräldrar var så sjuka i huvudet...
Jag tror att jag hade kunnat döda i ett sånt tillfälle om jag varit där
Jag fick fyra vanliga o alla på cdskiva gratis. Genom Nova :)
Usch vad jag längtar efter min säng nu... Har vaken natt o är sååå trött...
Päron är oxå bra
Ja jag har :)
Jag behåller min gamla emmaljunga. Tycker det är sån hysteri över allt man bara måste ha... Mycket pengar är det oxå...
Vi har i princip allt... Spjälsäng, vagga, bilbarnstolar osv osv... Går att fräscha till o fixa mysigt iaf... :)
Nä exakt så jag tänkte... Har ju oxå häst :) som ska föla i mitten av april :) ska bli mysigt