Juni-barn
Tror ni på spådomar? P
Tror ni på spådomar? P
Okej... Spådde mig idag o hon Berättade en massa om min sambo som inte någon annan kan veta hur han är o att han har problem med en kvinna som gör honom alldeles matt osv... Hon trodde inte att vi kommer att separera helt o fullt men att där är stora problem osv som han sj måste ta tag i...
O sen pratade hon om hans barn(3flickor) o rätt som det var frågar hon om pojken då...
Vilken pojke? Ja då är han inte född ännu säger hon o nästa att jag måste ta hand om mina barn o mig sj riktigt ordentligt nu.. O att min sambo kommer inte att kunna lämna mig fullt ut... Att han kommer tillbaka... Oavsett...
Så vi får väl se om där är en liten pojke i min mage då...
O om min sambo inte följer med på ultra den 10 jan så tar jag reda på det sj... :)
Ja vi får väl se om hon har rätt i hur jag ska tas med min sambo oxå
Ja vi får se om det hon sagt är sant... Följer han inte med på ultraljudet så tar jag reda på könet....
Ja jag ringde henne... En bekant som rekomenderade henne här nere i Skåne...
Ja man kan vara inne i en sån period... Du får ju mer o mer blod i kroppen varför skulle du inte behöva mer vatten då?
Du kissar därefter oxå :)
Det beror ju lite på var moderkakan sitter osv... Kanske en lugn bebis... Vilken vecka man är i osv