IdaElinLivia040611 skrev 2012-05-28 11:22:44 följande:
V 38.......grattis till bebis elskling.
Kul att läsa alla förlossningsberättelser i andra tråden. Längtar efter att få lägga upp min.
Grattis till dig också gammelmamma skönt att det gick bra trots akutsnitt.
Själv lunkar allt på, min foglossning e lite bättre så jag rör mer på mig men det e så himla trångt i magen nu. Hade ett pass precis där han hade några konstiga stretch övningar för sig eller nått för det gjorde så satans ont åt alla håll.
Det skär som knivar neråt smatidigt som det gör ont vid revben och ut åt sidorna när han sträcker sig. Måste verkligen stå och andas ordentligt för att klara av det.
Längtar till att känna att värkarna är på gång. Packade min BB väska ju så nu e jag redo. Ska göra en lite sista pack lista också för sånnt som jag måste packa precis innan vi åker.
Vill ju inte glömma typ laddare mm.
Måste köpa en skön dragkjedströja bara sen e allt klart:)
Dags för ny bild.
Sthärnfrukt: Alltså vilka patetiska människor som du råkat ut för. Dom borde ha en feting allihopa...morr!!!!
Känner igen det där med att det skär som knivar. Ibland har jag svårt att skilja på om det är för att bebisen rör på sig eller om det är förvärkar. Det liksom trycker på också. V 36 nu, så för mig är det ca en månad kvar!