Juni-barn
Är det bara jag som har en smak i munnen som är hemsk! Spelar ingen roll hur ofta jag borstar tänderna, tuggar jag något kommer helt plötsligt en smak av dålig andedräkt och får allt att smaka illa!!
Är det bara jag som har en smak i munnen som är hemsk! Spelar ingen roll hur ofta jag borstar tänderna, tuggar jag något kommer helt plötsligt en smak av dålig andedräkt och får allt att smaka illa!!
ÄCKELVARNING!!!!
Idag upptäckte jag att jag har gula flytningar, vilket jag inte brukar ha i vanliga fall. Dem brukar vara vita. Det luktar inte illa och jag har inte ont eller kliar... Är det fler som har fått gula flytningar nu under grav?
Värsta mensvärken som hållt i sig hela dagen... tror fan att det här har skitit sig... Ska ringa BM och gyn imorgon och höra...
Eller så är det bara spök i hjärnan med tanke på förra missfallet som skedde imorgon, om man går efter gravveckor..
Smärta!!!!
Reste mig ur soffan för att gå på toa och det kändes som att hela höften och lårbenet gick av!!!! Gör ont i höften och strålar ner i låret och ända ner i knät! Så nu sitter jag här i soffan igen och gråter.. Jag som brukar vara härdad. Är uppväxt med kronisk smärta då jag är reumatiker, men det här är ju nått så överjävligt! Inte nog med smärtan så höll jag på att tuppa av pga. blodtrycksfall när jag reste mig...
Känner mig ynklig idag...
Jag har inte vägt mig annat än på inskrivningen hos MVC, tänker inte göra det nån annanstans heller.. Så jag får vänta till vecka 20 innan jag vet om jag gått upp nått..