Inlägg från: Ensortsmamma |Visa alla inlägg
  • Ensortsmamma

Juni-barn

Gammelmamma: jag håller verkligen alla tummar för att det fins plats för dig, du kan väl säga till att de ska va tomt den 14 då vi kommer ;) hihi vill inte heller bli hemskickad! Åh så avis på dig, att du får träffa alla dem underbara. Hoppas du föder på natten och får en bm som heter Lena , eller Anna-Lena de va mina favvisar!

• Ensortsmamma

Åh jag blir så lycklig när man läser att allt gått bra och att de kommer ut små friska levande mirakel :)

Igår gav jag mig på att tvätta och sämskinna vår bil, phu! Måste vart en kul syn. Har även vart duktig och gått minst två promenader per dag, men de händer inget! Har tillochmed prövat på lite sex såhär på slutet, de gick fint, men man känner sig inte så graciös precis :(

• Ensortsmamma

Gammelmamma: åh grattis till lilla Vera , de är ett så fint namn. Har undrar så hur de gått för dig. Hoppas de tog bra hand om dig. Som sagt skriv gärna berättelsen när du orkar. Kram

• Ensortsmamma

Detta händer bara inte! Sambon ligger i över 40 graders feber och troligtvis halsfluss, och jag ligger i soffan men vad jag hoppas vid Gud bara är jävligt starka förvärkar! Jag vill bara gråta just nu, snälla bebis STANNA! Om inte annat så är det lagom att jag blir sjuk lagom tills du ska ut den 14 :(

• Ensortsmamma

Jaha, då var vi båda hemkomma ifrån vårdcentralen jag hade inte vad de kunde se nu iaf något påbörjad till halsfluss , men sambon däremot hade så höga värden att de ville lägga in honom :s men han valde att försöka ta tabletterna hemma och hoppas att de blir bättre. Men nu när man tänker efter så hade de kanske vart bäst för mig och bebis om han blivit inlagd, mindre risk att vi blir smittade. Åh jag vill verkligen inte få det. Så nu är han sjukskriven minst en vecka. Och läkarn sa till honom att vi får hoppas att bebis stannar längre ( hon visste inte att vi ska bli igångsatta) för de kommer bli jobbigt för dig med en förlossning. Phua.. Jag behöver verkligen min sambo, klarar inte de utan honom!

• Ensortsmamma

Ja jösses alltså dessa drömmar, inatt drömde jag att jag födde trillingar!!! Två ganska stora pojkar och en liten tjej.. Undra vad en sån dröm vill säga?

• Ensortsmamma

Detta stod i min libero-app:
    Forskning visar att våra gener avgör hur länge vi stannar i livmodern. Barnet har ärvt sina gener från dig och från pappan. Det finns inte mycket du kan göra åt saken, förutom att vänta.

• Ensortsmamma

Lindaifrånfinland; ja de kan verkligen bli intressant :)
    Oj men vad lite de vägde när de föddes.

Ikväll har jag fjäskat till mig rakning av ben utav sambon. Rena lyxen:) hihi

• Ensortsmamma

Grattis till de nya underverken! Jösses kommer komma ut några bebisar i juni?

Har legat med hemska förvärkar jag med i natt, varvar rispåse, Alvedon och dusch! Fy, så när de gör som ondast och man är som tröttast så vet man liksom att de ska göra hundra ggr ondare!
    Idag är det 15 dagar kvar , weeeiiii:)

• Ensortsmamma

Jag ska göra en hinnsvepning då jag ska sättas igång den 14/6 och de vill då att de ska va "lite på gång" de datumet. Problemet är bara att man kan inte göra en svepning om tappen inte är lite mogen helst ska man va en cm öppen också. Så jag har fått två tider nästa vecka en tid på tid då de ska reta tappen lite och en tid på tors då de förhoppningsvis kan göra en svepning annars så får de reta den lite till.. Enligt min bm så är chanserna inte så stor att de kommer igång med en svepning. Men jag håller ändå tummarna :)

Svar på tråden Juni-barn