Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Nu kan jag andas och bara njuta lämnar första trimesen och välkomnar nr 2! Bebisen levde loppan inne i magen, sug på tumme, sparka och vände rygg och nästa sek mage till. Såg ögon, mun, näsa, såg även en fin pulserande navelsträng och hjärtat slog fint. Dok blev bilderna dåliga men vad gör de nu när jag vet att mitt lilla liv mår bra kärlek

• JennieJ

En fråga om någon vet? Jag har lite bilder på min bildgalleri och nu när jag kommit in i vecka 13 ville jag göra mig mer offentlig ändra bilderna till att inloggade kan se dom men problemet är att "länken" eller "bilden" lägger sig inte på min sida så ingen kan se att galleriet finns att titta på! Hur går man in och ändrar på detta? Hoppas ni fattar vad jag menar? Tack på förhand

• JennieJ

Åh sicken känsla å glädje! Är väldigt säker på att jag just nu kände av mitt lilla liv i magen la mig på sidan och efter en lite stund kändes de som jag hade en liten fisk i magen som simma till. Kände de i ca 10 sek sedan var de borta och inget kurrande eller gasutsläpp efter Någon mer som känt de?

• JennieJ

Helt underbar känsla då jag denna gång är säker träffa min kusin igår och hon är nu i vecka 20 och gud vad hennes bebis sparka å hade sig längtar ditt till mitten

• JennieJ

God kväll alla mammor där ute! Har följt vad ni skrivit under dagen och vill della med mig av vagnen jag REDAN köpt! Mycket pga 365 dagars öppet köp så våga vi. Har med mina 2 andra barn köpt helt nya Brio kombivagnar men denna gång satsa jag på en stabil och bra vagn som kosta inte ens en 3 del av vad en Briovagn kostar. Visst älskar Brio men jag vet hur snabbt jag tröttar och vill ha en ny sittvagn efter ca 8månader tell 1 år. Så jag vill inte slänga 8 tusen på en vagn så kort tid. Så här har ni min vagn som står i källaren i en låda Skrattande http://www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/barnvagnar/kombivagnar/2me-kombivagn-nuuk-svart-beige.html

Sedan måste jag erkänna att efter erat snack om angelsounds vart jag sugen på att skaffa en egen, så övertala gubben *som inte var svårt* att köpa en. Så vi beställde denna på Ebay och nu sitter jag ner och inväntar som barnen till julafton att den snart ska komma så man får höra lilla hjärtat på den lille.
    http://viewitem.eim.ebay.se/Angelsound-Baby-Fetal-Doppler-Angel-Sound-Heart-Monitor-3mhz/180734441080/item

Önskar er alla en fortsatt mysig och trevlig helg för här ska ses skräckfilm nu och ätas chips
    Ta hand om er!
  • JennieJ

Idaelin ingen fara alla har rätt till sin åsikt själv såg jag vagnen i borås och föll direkt för den hoppas den känslan står fast? Självklart är brio kombi en lyxigare vagn men denna verka okej. Som sagt jag hoppas jag tycker desamma när den väl ska användas

Svar på tråden Juni-barn