Juni-barn
Busbus, beklagar hoppas det är det bästa för er alla tre ändå! Kram
Jag har inte mitt Rul förrens 25/1 är då i v 20(19+3) vill att tiden ska gå fort tills dess.
Busbus, beklagar hoppas det är det bästa för er alla tre ändå! Kram
Jag har inte mitt Rul förrens 25/1 är då i v 20(19+3) vill att tiden ska gå fort tills dess.
Jag är beräknad till 17/6 enligt ul, 20/6 enligt bm och 18/6 enligt mig, får se vad rul säger.
Haha kollar på en unge i minuten på sjuan.. Skrattar så tårarna sprutar! Kanske är roligare att se när man en gång vart där dock..
Ja det är henne jag skrattar åt.. Haha.. Skön humor!
Samma här, skrev i mitt förlossningsbrev att jag ville ha lavemang. Men fick det inte så antagligen borttaget här med. Dock märkte varken jag eller min sambo att jag bajsa(om jag nu gjorde det).
Du gör helt rätt busbus! Veliga karlar usch!
Busbus: tyvärr kan man inte lägga upp bilder med iphone vad jag vet. Hatar familjelivs app, värdelös!
Vi har inte helt bestämt oss med namn än men högt på tjej namn står just nu Märta och Freja och killnamn så är det nog bara Nils vi är överrens om.. Men finns ju tid kvar :) stora syster heter Agnes.
Min syster ska få barn nu i februari. Blir det en pojke så har hennes son bestämt att det är en Maximus (max) efter hästen i Disney filmen trassel lite gulligt.. Får se om han får sin vilja igenom.
Tycker oxå pojknamn är svårt , men har mellan namnen klara om det blir en pojke i alla fall. Då blir det Petrus, Jan.
När jag vänta dottern var jag ensam i hela sommaren 2010 när hon låg i magen. Även i somras var jag ensam hela sommaren med henne. Med hund och hästar att hinna med oxå. Sommaren som kommer kommer jag oxå vara ensam. Min sambo jobbar som brandman på sommaren därför han inte är hemma. Min största fasa är att han inte ska hinna hem när jag ringer och säger att nu är det dax för förlossning. Han jobbar i Göteborg och vi bor i Linköping så är ju några mil att köra.. Men vad jag vill ha sagt, allt går med lite vilja! Och man klarar av mer ensam än vad man tror.
PIO : håller tummarna för dig!