Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Grattis till dottern Lenis. Kul att dina döttrar fick exakt samma vikt:D

• LillSnurr82

Haha jag skrattat ihjäl mig när du skriver att du skällde ut din Karl för att ha fisit.. Själv börja jag stor böla när jag stod på alla fyra och kämpa och kände skit doften.. Försökte viska till min karl- jag sket barnmorskan i ansiktet , fast jag nog i själva verket skrek det mellan snyftningarna..

• LillSnurr82

Grattis till alla nya bebisar :) trevlig midsommar !

• LillSnurr82

Grattis till alla nyanlända bebisar. !!

• LillSnurr82

Jag har hört att det är en myt att en förlossning startar av att röra sig mycket(om inte förlossningen redan är i gång vill säga) utan det är tvärtom att vill man starta den ska man ta det så lugnt som möjligt i stället. Rör man sig mycket tror kroppen att man är på flykt och då startar det ej.. Jämför man oss med djur så stämmer det ju, en häst tex skulle ju aldrig föla under flykt utan när det är lugn och ro.. Men bara vad jag hört..

Min första förlossning starta under natten och den andra på morgonen. Så för mig har det startat när kroppen varit utvilad. Dagen innan den första förlossningen mocka jag ut hela min hästs box och dagen innan denna förlossning var jag på mina syskonbarns skolavslutning och bar min dotter "på" magen en bra bit från och till bilen..

• LillSnurr82
    Uddabus skrev 2012-06-30 21:55:54 följande:
    Snart har ni alla era underbara bebisar i famnen... :) håll ut dem är här snart... Är det någon som känt under graviditeten att fan jag vill ju ha fler.. Det kan inte vara sista bebisen nu... O känner även så nu när lille Charlie är här... Konstigt egentligen eftersom jag alltid innan sagt att jag aldrig vill föda barn igen osv

Just för tillfället är jag nöjd med de två jag har. Men har alltid velat ha tre barn. Men inte förrens om några år. En liten sladdis vill jag ha :)
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Märta 20120615 ♥
  • LillSnurr82

Grattis till alla nya små underverk :)

• LillSnurr82

Grattis Maria:) och lycka till i dag AAEV

Svar på tråden Juni-barn