Juni-barn
Grattis till dottern Lenis. Kul att dina döttrar fick exakt samma vikt:D
Grattis till dottern Lenis. Kul att dina döttrar fick exakt samma vikt:D
Haha jag skrattat ihjäl mig när du skriver att du skällde ut din Karl för att ha fisit.. Själv börja jag stor böla när jag stod på alla fyra och kämpa och kände skit doften.. Försökte viska till min karl- jag sket barnmorskan i ansiktet , fast jag nog i själva verket skrek det mellan snyftningarna..
Grattis till alla nya bebisar :) trevlig midsommar !
Grattis till alla nyanlända bebisar. !!
Grattis till lilla Ella!
Lycka till allesammans!
Grattis sweetlife :)
Jag har hört att det är en myt att en förlossning startar av att röra sig mycket(om inte förlossningen redan är i gång vill säga) utan det är tvärtom att vill man starta den ska man ta det så lugnt som möjligt i stället. Rör man sig mycket tror kroppen att man är på flykt och då startar det ej.. Jämför man oss med djur så stämmer det ju, en häst tex skulle ju aldrig föla under flykt utan när det är lugn och ro.. Men bara vad jag hört..
Min första förlossning starta under natten och den andra på morgonen. Så för mig har det startat när kroppen varit utvilad. Dagen innan den första förlossningen mocka jag ut hela min hästs box och dagen innan denna förlossning var jag på mina syskonbarns skolavslutning och bar min dotter "på" magen en bra bit från och till bilen..
Grattis till alla nya små underverk :)
Stort grattis till dottern bumman :)
Grattis till pojken fyrklöver:)
Grattis Nangijala:)
Grattis Maria:) och lycka till i dag AAEV