Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

44 dagar kvar, 33 om det hade varit med Wilda å 37 om det hade varit med Tuva, undra när fena knas i magen vill titta ut?!?!

• gizmolarson

Vi har oxå trångt på entreplanet men hittade ett som precis fick plats vid soffan i vardagsrummet.. Vill inte behöva stinga ner i källaren där vi har tvättmaskinen eller upp på övervåningen där barnen har sina rum varje gång man ska byta blöja..

• gizmolarson

Gick igenom flickornas bebiskläder igår å fick klart för mig att vi måste skaffa fler barn tills jag får en till flicka då vi har så mycket otroligt fina tjejkläder... Så mycket kläder som vi inte kommer att kunna använda denna gång men hittade mycket som vi kommer att använda oxå så nu är det tvättat å hänger ute på tork... Nu är det inte långt kvar till vi får en liten lillebror här hemma

• gizmolarson

Sitter på skolan, undrar om man hinner klart innan bebis kommer, vi slutar 8 juni å jag har Bf 13 :-/ vore skönt att hinna klar men p andra Sidan sånär det otroligt jobbigt att sitta i skolbänken 1,5 timme i sträck nu.. Trångt som attans i magen..

• gizmolarson

Sweetlife- kan inte säga att jag tyckte att mina värkar var som mensvärk men kan inte heller förklara hur en värk känns

• gizmolarson

Det egentligen som gör mig mest nervös inför förlossningen är att vattnet ska gå i klassrummet.. :-/

Svar på tråden Juni-barn