Juni-barn
Tycker tiden går lite fort.. Tycker det är så mysigt nu när Sigge sparkar å har sig så mycket...
Tycker tiden går lite fort.. Tycker det är så mysigt nu när Sigge sparkar å har sig så mycket...
Dancia- finns på
Nätet oxå en jag kollade senast imorse å då fanns det bara 60 som minsta storlek
Hemmamorsan- ja det är väl tänkt så iaf..
ja det är jätte fint/gulligt/coolt
Måste bara få säga att jag har en underbar make.. Han tar verkligen hand om allt här hemma, barn, mat, städ... Ja allt.. Lycklig som har en sån Karl
Zvartaliljan- va skönt att det inte bara är jag som gått upp " mycket" missförstå mig rätt... Vet inte vart det ska sluta... Ska på mvc på torsdag men tänker inte väga mig nåt mer föränn jag kommer in på förlossningen..
Vi ska oxå på Ullared så snart jag vet mitt schema..vi åker dit varje år, å gubben tycker det är lika roligt som mig
Har börjat mått illa på kvällarna.. Så surt, har aldrig mått illa i någon grav. Å så börjar det nu i v 25??!?
Idag ska man till mvc för första gången sen inskrivningen.. Sen invigning på en habiliteringscentret å sen fira pappa .. Tur man är ledig imorgon för läre va rätt så trött efter denna dag..
Svårt att få hp om man inte jobbar inom tex äldreomsorgen
Missförstånd- jag har mått illa å är i vecka 25..
Med mina flickor har hjärtljuden varit olika så det där med hjärtljud och kön stämmer inte