Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Tycker tiden går lite fort.. Tycker det är så mysigt nu när Sigge sparkar å har sig så mycket...

• gizmolarson

Dancia- finns på
    Nätet oxå en jag kollade senast imorse å då fanns det bara 60 som minsta storlek

• gizmolarson

Måste bara få säga att jag har en underbar make.. Han tar verkligen hand om allt här hemma, barn, mat, städ... Ja allt.. Lycklig som har en sån Karl

• gizmolarson

Zvartaliljan- va skönt att det inte bara är jag som gått upp " mycket" missförstå mig rätt... Vet inte vart det ska sluta... Ska på mvc på torsdag men tänker inte väga mig nåt mer föränn jag kommer in på förlossningen..

• gizmolarson

Vi ska oxå på Ullared så snart jag vet mitt schema..vi åker dit varje år, å gubben tycker det är lika roligt som mig

• gizmolarson

Har börjat mått illa på kvällarna.. Så surt, har aldrig mått illa i någon grav. Å så börjar det nu i v 25??!?

• gizmolarson

Idag ska man till mvc för första gången sen inskrivningen.. Sen invigning på en habiliteringscentret å sen fira pappa .. Tur man är ledig imorgon för läre va rätt så trött efter denna dag..

• gizmolarson

Missförstånd- jag har mått illa å är i vecka 25..

Med mina flickor har hjärtljuden varit olika så det där med hjärtljud och kön stämmer inte

Svar på tråden Juni-barn