Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Ja ser bilden.. Vilken sötis

Uddabus och Sweetlife: Hur går det för er? Om jag inte minns fel så var det lite problem med era karlar i början av graviditeten?! Har det lugnat sig?:)

• LillaGrynet

Va härligt att allt har lugnat ner sig för er båda:) Gör ju att man själv finner en annan ro och kan njuta av sin graviditet:)

Sweetlife: Vilken tvärvändning din sambo gjort:)

Uddabus: Härligt att han växer o hellre ligger på + än - i tillväxt eftersom ju större dem är vid födseln ju starkare är dem ju oftast vid ev. Komplikationer eller sjukdomar...

• LillaGrynet

Rocketqueen: Min son har alltid föredragit silikon nappar och dem tycker jag är bäst oxå:) Gillar inte alls latex.. Känns otäcka:-P men givetvis har min son fått prova bägge för å se vad som funkat bäst:)

• LillaGrynet

ZL: när har du BF? Hoppas den lille vill stanna ett tag till. Men oavsett så klarar dem sig ju bra om bebbarna föds nu:) Stackare som har sån värk

• LillaGrynet

Har kikat på glammom ... Så sjukt snygga Bh.. Men svårt med storlek å vill inte chansa.. Dem kostat ju en del.. Får köpa när amning kommit igång..

• LillaGrynet

Annelie81: Det är ingen mer än min Elton som heter det på hans dagis, men däremot döptes en tjejs lillebror på dagis till Elton.. Så dem måste ju fått lite Smak för det namnet eftersom Elton och den tjejen hade krokarna bredvid varann:)
    Har fått mkt beröm för vilket fint namn Elton är av alla möjliga människor som vi träffat..

• LillaGrynet

HJÄLP! Är det någon här som vet vad man kan göra mot krypningar i benen?! Såå trött på det nu... Vad beror det på? Kläda har jag oxå
    Börjat få

• LillaGrynet

Oj min text försvann? J*kla iPhone..

Baby1112: Grattis till att blivit man och hustru mindre trevligt med en sovandes man på toaletten kan jag tro

Svar på tråden Juni-barn