Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Ang. Min klåda hade min mamma likadant med 3 av oss syskon och var inlagd för det så av 4 Syskon är vi 3 som är födda tidigare genom igångsättning.. Hennes klåda satt mest på under och överarmar+ ben å alltså inte i handflator å fotsulor.. Så detta måste kollas upp.. Men får väl vänta tills imorgon å ringa min BM. Jag tar ju ingen skada av klådan som isåfall beror på dåliga levervärden om jag förstår det rätt, utan det är bebis som gör

• LillaGrynet

Uddabus:! Ursäkta men om någon undrar nåt om bloggande och vill ha lite tips så vad gör det om det blir lite inlägg om det?! Nu överreagerar du lite kan jag tycka Lite mer allmänt snack än bara graviditets o bebis snack stör inte mig i vilket fall

• LillaGrynet

Uddabus: Då hänger jag med på hur du känner och det är helt ok! Alla har vi ju olika intressen osv och man har rätt att reagera o vara ledsen..
    Hoppas det känns bättre snart!

• LillaGrynet

Gammelmamma: Jag ska absolut ringa imorgon till min BM.. Känns skumt och ringa förlossningen nu för klådan?! Sen har jag ju vatten i kroppen också men inga mängder om man jämför hur jag hade när jag vänta sonen.. Väntar en flicka nu enligt UL:)

• LillaGrynet

Hej tjejer: Ingen av er som köpt en Philips avent babyvakt på Gekås och vet vad priset var på den? Fick tips om den av en bekant som sa hon trodde hon gett ca 400 kr.. Men kan inte hitta den på nätet nånstans under 699-900kr.. Kan den verkligen vara Så mkt billigare på gekås...

• LillaGrynet

Då ska man iväg till BM och ta prover för klådan idag.. Hoppas på att dem är bra! Varit fastande sen 22 vilket är sjukt jobbigt då jag brukar vara uppe varje natt och stoppa i mig nåt mot illamåendet när jag ändå är uppe på toa.. Brukar bli tomater oftast eller sockerärtor.. Vilket sjukt beroende liksom så nu är jag mega illamående 2 timmar kvar till provtagning...

• LillaGrynet

Va på toa nu och tror en del v slemmisen lossnat.. Men osäker.. Va som en geléklump med strimmor i brun/röda... Någon som vet?

• LillaGrynet

PojkarnasMamma: Det låter som det kan vara vatten.. Hade liknande med sonen och dem kom fram till läckande fostervatten..

Svar på tråden Juni-barn