Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Jag tror som dig tredje gången. Hade inte heller någon smärtlindring och trots lång förlossning som avslutades med sugklocka sprack jag knappt något som sagt.

• LillSnurr82

Lavemang tror jag de slutat med att ge. Skrev i mitt förlossningsbrev att jag ville ha det men fick inget. Och just då tänkte jag inte på att jag skrivit det.. Men efteråt hörde jag att de slutat med det på många ställen..

• LillSnurr82

Åh jag längtar till förlossningen, bästa upplevelsen någonsin och älskar den smärtan, tycker den på ett sätt är skön. Kanske är knäpp?

• LillSnurr82

Baby1112, på vilken sida hitta du den? Har sån beslut ångest när det gäller syskonvagn.. Ändrar mig hela tiden.. :/

• LillSnurr82

Här är en till med massa flytningar, känns som man kissar på sig när det rinner till.. Alltid livrädd att det ska vara blod:/ men var samma sak förra grav men lika jobbigt för det.. :/

• LillSnurr82

Fast man har större risk för grav diabetes om man är överviktig. Är ju därför de som är överviktiga alltid får göra de testerna.

• LillSnurr82

Jag har mitt rul i morgon kl 13.00 spännande :)
    Kul att det gått så bra för alla.. Verkligen en pojktråd, vi ska ju ej kolla kön så vi får väl en tjej då för att jämna ut :)

Hörde att det var drakens år oxå :) de i Kina (där man bara får föda ett barn pga folkmängden) väntar att skaffa barn till just drakens år för det betyder lycka :) så de väntar på en baby boom i Kina detta år :)

• LillSnurr82

I eftermiddag är det dax för rul för oss., tjoho:) men först ska vi åka på babysim med lillan.. Sen får morfar som är hemma passa lillan medans vi åker upp till sjukan och kollar in lillasyster/lillebror :)

• LillSnurr82

Nu har vi vart på ultra ljud och spanat in den Lill* :) h*n var inte alls samarbetsvillig och ville inte alls ligga still :) lika vild som stora syster.. Allt såg jätte bra ut och jag hade moder kakan i framvägg så kanske därför jag ej känt av den så mycket.. Nu är jag super glad :D

Svar på tråden Juni-barn