Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Ok. Vi har ju vagnen kvar så ett paket blir bara onödigt dyrt för oss . Hmm, klurigt detta.

• MissFörstånd

Sweet life - jag kan tänka mig att använda babyskyddet typ på mataffären. Slippa böka ur bebisen från bilstolen till en vagn och istället ha bebisen kvar i den. Många säger att det är dåligt för deras ryggar men ibland har man inget val, min dotter hade kolik och det fanns EN plats hon sov någorlunda på och det var i babyskyddet. Så då fick man välja att hon och vi fick sova eller att hon skrek och ingen fick sova. Många barn sitter skönt och tar ingen skada av babyskyddet.

• MissFörstånd

Lycka 4 - härligt med UL! Måste bara fråga om du verkligen menar JULI?!

Idag har vi varit iväg på lite shopping. Efter 2,5 h började jag gråta och vi fick åka hem. Fogarna gjorde så förj*vla ont så jag knappt kom ut i bilen.

• MissFörstånd

Pepita - ja inte är det skönt, men vad står man inte ut med för lilla bebisen?! På dagarna gör det ont bak i ryggen och på sidorna i höfterna och nu gör det ont på framsidan. Kände jag aldrig förra grav, att det kan göra ont fram

• MissFörstånd

Godmorgon tjejer!

Idag ska jag jobba 12-19 i en mataffär, det år ett litet helgjobb, men jag är lite orolig faktiskt över fogarna. Jag får försöka hålla mig still i kassan, MEN det sliter oerhört på axlarna. Tänk på det om ni bygger Varuberg .

Gott nytt år på er alla! Ta emot 2012 med öppna armar och hoppas ni alla får en helt magisk nyårsafton!

• MissFörstånd
    Polarlantis skrev 2012-01-01 10:19:25 följande:
    Åh så härligt! Jag känner NADA och det driver mig från vettet!

Vilken vecka är du i nu? Jag ringde bm här i veckan och sa att jag var lite orolig för jag känner ingenting och då fick jag kommer samma dag och lyssna på hjärtat och alla vara bara bra, det lugnade mig så nu är jag inte alls orolig. Dock känner jag bebisen nu men inga sparkar eller buffar men att den flyttar sig där inne från sida till sida kan jag känna. Är i v.19 imorgon.
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd

Vi har en EL sport classic och har varit jättenöjda. Vi har den kvar och är i valet och kvalet om vi ska sälja eller inte för det enda jag ångrar är att vi inte köpte med snurrhjul fram. Det fanns det på Tako som ni skriver om här uppe. Men jag skulle inte köpa ett babyskydd utan bas. Basen är det bästa påhittet, behöver aldrig fixa med bältet, bara att klicka i stolen i basen.

Svar på tråden Juni-barn