Juni-barn
Har trott att det är växtvärk.. Men nu vet jag inte.. Blödningen var inte jätte stor men lite klumpar( ursäkta äckelvarning).. Nån som haft nått liknande? Jag är i v.15(14+3)...
Är det några som är säkra på att ni kännt fosterrörelser?
Jag började känna rörelser i v.15 med första barnet, i v.14 med andra och nu i början av v.13 med tredje barnet, tidigare och tidigare var gång :). Var inte riktigt säker på vad jag kände i början men när det sprattlade till flera gånger när jag böjde mig framåt igår i soffan så var jag väldigt säker :).
Är det några som är säkra på att ni kännt fosterrörelser?
Jag började känna rörelser i v.15 med första barnet, i v.14 med andra och nu i början av v.13 med tredje barnet, tidigare och tidigare var gång :). Var inte riktigt säker på vad jag kände i början men när det sprattlade till flera gånger när jag böjde mig framåt igår i soffan så var jag väldigt säker :).
Har också varit på lucia firande...myyys!!! Mellan dotterns sista år på dagis, tur att man fyller på med barn så man får gå en massa fler år .
Molar på i magen fortfarande och jag får nog inse att det får bli en väldigt lugn graviditet. Känns nästan som det e som en enda lång samandragning, fast inte så starkt. Som att man dragit år med ett skärp.
Tyckte jag kände bebis ett par gånger igår och även idag. Som små mini sprattel.
Glömde bort att göra bikarbonat testet i morse så får göra det i morgon i stället.
Var uppe halv 7 i morse och det e tidigt för mig som e hemma hela dagarna, men lucia tåget började tidigt. Åh fy va trött jag e nu. Sov även dåligt för jag va så rädd att försova mig, så nu måste jag nog sova en stund . Skönt om jag blir sjukskriven då kan jag spara 6 mån på lilltösens mammadagar (farmor kommer hit och hjälper mig) + att man får nya för nästa bebis. Här kommer man va hemma länge.....love it!!!!
I morgon går jag in i vecka 15...yeess!!!!
Här är sexlusten också på topp men vi vågar inte för ofta pga senaste graviditeten. Jag vet att det skall vara ofarligt med sex men har man en känslig tapp så känns det lite läskigt. Så vi har sagt max 3 ggr/veckan...haahaa låter som msn har värsta schemat. Men vi e ju igång varje dag annars. Vet inte vad det e med denna man, med mitt ex blev sex så småningom inte lika intressant och det kunde gå 2 veckor ibland, men nu e det 3 år sen vi träffades och det e liksom bara nått magiskt med honom.
Busbus - håller med föregående inlägg, du förtjänar inte det här. Satan va ledsen jag blir när jag läser om det. Hur hade ni det innan du blev gravid????