Juni-barn
Nej fy vad hemskt sweetlife :(
Nej fy vad hemskt sweetlife :(
Ja shit vad hemskt.. Stackars dem :(
Om kroppen inte behöver järn så åker det ut i avföringen, därför man ofta bajsar mörkbrunt/svart vid järnintag...överflödigt järn som kommer ut igen..
Grattis till första barnbarnet.. Och vilket fint namn, Agnes heter våran dotter :)
Jag har foglossning både fram och bak. Tycker bältet hjälper (glömmer dock alltid att sätta på mig det) man kan ju sätta bältet bak och fram liksom en del tycker det hjälper bättre. Själv har jag det som det ska sitta..
Svar ja till gizmolarson
När jag vänta dottern så läckte jag också vatten för jag svullna så mycket.. Mest om händerna. Denna grav har jag än så länge klarat mig från det.
Har inte börjat läcka vätska ur brösten än heller, gjorde jag förra gången oxå . Men kan ju då vart pga att det var första barnet.
Tror inte att jag kommer ha några problem med amningen denna gång i alla fall då jag hade så mycket mjölk förra gången så det stod som två fontäner ur brösten när jag tog av mig bh:n...
Jag har kvar mina hemorojjder som jag fick när jag vänta dottern.. Dom blossa upp mega mycket efter förlossningen , då hade dom nästan försvunnit:( nu 14 månader senare finns dom fortfarande kvar och ingen salva hjälper mer än att ta bort smärtan då dom blossar upp igen vid hård mage.. Använt mig av xyloproct.. Det värsta med den salvan är att den färgar av sig så jag använder den bara på natten. Bada kan man göra , ingen fara. På bb fick jag en annan salva som var 100gånger bättre MEN den finns inte att köpa på Apoteket :( Inte utan recept i alla fall..
Jag kommer efter denna förlossning söka för dessa och be att få operera bort dem då jag haft dem så länge och upplever inte att det blir bättre.. Sen blir mitt och sambons sexliv lidande av att dessa då jag får så dåligt självförtroende av att ha dessa :(
Hoppas att du fått en mildare variant av hemorojjder och att de försvinner snabbt..
Får man remiss dit via Vc?? Eller hur gjorde du??
Här är det precis tvärtom , tycker denna graviditet bara springer iväg. Hinner inte alls njuta av att vara gravid , dock hatar jag ju att vara gravid så gör ju inte så mycket ... ( hatar att vara gravid , inte vad jag får ut av en graviditet)