Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barn

LillSnurr82: Gjorde ett UVI test hos BM nu i veckan då jag i vanliga fall ofta får UVI men de visade inget men kan ju ringa BM imorgon å höra lite vad hon säger, tyvärr känns de som att hon har lite dålig koll då hon vad jag än frågar blir osäker å säger att jag ska ringa förlossningen å rådfråga men dit vill jag ju inte ringa i onödan men jag får avvakta å se helt enkelt, som du skriver så borde de ju inte vara någon fara så länge man inte har jätte ont eller blöder

• Elvis Mamma

Tillbringat kvällen på förlossningen efter tre dagar med intensiva sammandragningar som inte vill ge sig. Fått bricanyl som lugnat något så de ska jag ta en tid framöver nu. Tappen var lätt påverkad men fortfarande okej lång, fick inga siffror tyvärr men de känns skönt att den fortfarande är okej så nu blir de vila ett tag framöver, så gott de går

• Elvis Mamma

84Maria: Jag har senaste veckorna haft mycket sammandragningar och mensvärk å har en bebisen som sparkar nästan dygnet runt å jag har känt typ som träningsvärk i magen, att man blir trött i magen liksom, tror det beror på att bebisen växer mycket nu å att livmodern tränar å förbereder sig

• Elvis Mamma

Tyckte nyss vi var den sista tråden ut å nu finns de redan en bebis januari-13 tråd, galet!!

• Elvis Mamma

Någon som vet vad man kan ta mot magkatarr? Har omeprazol utskrivet sedan tidigare mot magkatarr men de står att man ska rådgöra med läkare före användning under graviditet, någon som vet om man får ta dom eller om de finns något annat?

• Elvis Mamma

Kommer köra med fårskinn plus gallerfilt i vagnen å varmare filt eller täcke om de behövs

• Elvis Mamma

Fårskinn svalkar ju på sommaren å värmer på vintern så de blir inte för varmt hade de till min son hans första sommar och det var perfekt!

• Elvis Mamma

Exakt de är viktigt att de är ett äkta fårskinn, mitt är köpt på babyproffsen å är verkligen super!

• Elvis Mamma

Jag har också massor kvar att handla å bb väskan har jag inte haft en tanke på att packa än. Har köpt vagn, babyskydd, vagga å skötbord men har massor av kläder kvar att handla, bara köpt tre bodys hitills å alla små saker har vi också kvar att köpa å även badbalja, skötväska, amningsbh å lite såna saker. Är egentligen en planerings människa å vill ha allt klart i tid men känner att jag fortfarande har en del tid på mig

Svar på tråden Juni-barn