Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barn

03.31 föddes äntligen våran Enya efter en dramatisk igångsättning som slutade med akut snitt men allting har gått jättebra å det är en pigg liten tjej på 2945 gram och 48 lång

• Elvis Mamma

Lycka till till er alla som de är på G för! Följer er å håller mina tummar! Med första barnet så svällde jag upp i ansiktet dagarna innan förlossningen så de kan nog vara ett tecken

• Elvis Mamma

Å så härligt att höra Ensortsmamma! Stort Grattis till eran Hampus!!! å stort Grattis till stjärnfrukt, vilken häftig upplevelse Skönt att de gick så bra!

• Elvis Mamma

Va trist Bumman79 men jag lovar att din förlossning kommer bli en fin upplevelse oavsett! Min förlossning slutade i akutsnitt denna gång på grund av misslyckad igångsättning och jag som alltid varit livrädd för snitt är helnöjd med förlossningen! Den blev otroligt fin och jag hade inte velat ha den annorlunda så de kan bli jätte bra även om man inte kan föda vaginalt. Jämför jag denna förlossning med min första som var vaginal så var denna finare på många sätt även om båda två var underbara upplevelser

• Elvis Mamma

Stort Grattis till alla våra "juni" bebisar! Tänk nu har alla kommit Tyckte nyss vi plussade

Svar på tråden Juni-barn