RocketQueen skrev 2012-01-14 18:08:25 följande:
Fyyy vilken helg, igår begravde vi min pappa, och idag delade vi upp alla hans saker... Vilket jobb... Men vi blev klara med allt och nu ska vi bara frakta upp allt till Stockholm också. Men vi har bestämt att på vägen upp åker vi inom Ullared och köper en massa bebissaker så att det inte bara blir tråkigheter på den här resan
Och jag fyller år idag så nu när vi ändå är i min hemstad har vi bjudit in hela släkten till min mamma och ska fira min födelsedag med dunder och brak. Det lät som en jättebra ide innan men oj vad jag ångrar mig nu... Efter de två senaste dagarna har jag så ont i fogarna att jag inte vet var jag ska ta vägen. Innan var det bara i framfogarna men idag är det baktill också och det sprider sig upp i ryggen. Hur kan det göra så ont?! Jag kunde inte ens föreställa mig att du kunde göra SÅ ont! Och det lär ju bli värre :-/
Nu känns det lite bättre när jag fick gnälla lite, tack
Och Pio! Oj vad läskigt! Hoppas allt blir bra snart med både dig och lilltjejen.
Usch vad jobbigt. Men låter helrätt med ett stopp för bebissaker. Man får ju göra det bästa av det...