-
Grattis! Ja, visst är det en känslostorm...tar några dagar att landa i att man plussat tycker jag. Skriv in dig i vår lista, länken finns lite längre upp här.Dullidutt skrev 2011-09-28 21:03:56 följande:Jag har också plussat idag! Överlycklig, förvånad, svårt att förstå och rädd. Vilken känslostorm! Enligt verktyget här på FL är det BF 5/6
-
Hej tjejer! Såg att det finns bild trådar.... Är det något vi ska ha? Vad tycker ni? Hoppas ni får en fin dag!
-
Jag har inte heller så mkt symtom...Men de kommer nog
På mitt jobb har jag berättat. Jobbar på ett litet ställe,det kändes skönast att berätta så de vet. Tänkte att om allt inte går vägen så kommer de säkert få reda på det ändå.
Nu har vi en bildtrådkommer länken till den:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m61332798.html -
Jag skulle oxå vilja se/höra den lill* på något sätt. Vore så skönt att se att allt är ok. Svårt att inte vara lite nojjig när det sluta i mf sist.
Vi har tänkt göra det tidiga ultraljudet....
Har ni kontaktat mvc än? -
Vilken vecka är du i den 3 nov? Hmm...jag kanske borde ringa till Mvc jag med. De kanske är massa gravida nu som man ska bråka om tider medSomelikeithot skrev 2011-09-29 20:34:19 följande:Jag har kontaktat Mvc och ska dit 9 nov. Den barnmorskan jag vill ha hade inte tid före det. Sen ska jag göra ett tidigt ultraljud 3 nov :)
-
Alicia: usch, så tråkigt att höra
hoppas du snart får ett nytt plus. Grattis alla ny plussade! Här har det varit full aktivitet idag ser jag, kul! Jag har tänkt se om jag kan få göra en vul annars tänkt jag att jag får gå privat någonstanns. Vill verkligen se att allt är bra. De här veckorna när man går och letar symtom å tecken på att allt är bra är så jobbiga tycker jag. Skulle vara så skönt att bara se att allt är bra. Hoppas ni haft en trevlig fredagkväll.
-
Grattis alla nya! Jag är 28 och bor i Stockholm, väntar 1:a barnet.
-
Grattis till er nyplussade! Hur går det för alla? För min del så har en del symtom försvunnit som att springa på toa ofta. Tycker jag kan hålla mig rätt bra nu. Men alla symtom kommer nog med besked när man minst tror det
-
Välkommen och stort grattis! Måste kännas underbart när ni försökt så länge.Ntme skrev 2011-10-03 06:45:49 följande:Hej! Kan jag få hoppa in här? Jag testade idag på BIM -4! Vi har försökt i 2år ungefär och blev inseminerade med donatorspermier nu i september och det tog sig på första försöket..
Har två barn sedan ett tidigare för hållande,
-
Usch då! Hur har det gått? Mått bättre under dagen? Jag tror inte att det är någon fara. Försök att inte oroa dig för mkt. (Vet att det är svårt)M karl skrev 2011-10-03 06:57:03 följande:I natt och idag på morgonen har jag haft en del värk i magen och grym huvudvärk. Jag hoppas att det inte är slutet som närmar sig...