Juni-barn
Sitter på mvc nu och är så nervös, känns som om dagen börjat på värsta tänk bara sätt. Så hoppas verkligen på lite goda nyheter från läkaren idag :) ha en bra dag alla fina mammor
Sitter på mvc nu och är så nervös, känns som om dagen börjat på värsta tänk bara sätt. Så hoppas verkligen på lite goda nyheter från läkaren idag :) ha en bra dag alla fina mammor
Det gick väl bra men hon tyckte inte vi behövde göra vul, hon trodde inte myomet skulle växa så är i princip lika orolig nu som innan :/ skulle vara skönt att få se med egna ögon att det inte blivit större men men
Vad härligt att läsa att så många går in i vecka 12 :) jag själv går in i vecka 12 nästa fredag, längtar :)
Nagijala åk in och kolla upp det! Håller tummarna för din skull
Ni som har mer än ett barn. När kände ni fosterrörelser på andra barnet? Var det tidigare än första? Väntar mitt andra så ska bli kul och se om man känner tidigare denna gång. Med sonen kände jag inte förns i vecka 25 tror jag det var.
Tunrida vad tråkigt :(( hoppas det går bättre nästa gång!! Styrkekramar
Lycka till lillalyckan, det kommer gå bra ska du se!
Åhh jag är så ledsen (säkert hormonerna som förstärker) min son har gått på dagis nu i 4 månader och han verkar stortrivas, tills nu... Han är väldigt lugn liten kille på snart två år, men senaste gångerna jag hämtat honom eller lämnat så säger han "inte slå ... (sitt namn) flera gånger har han sagt så och det är en pojke där som är äldre än honom som min son är rädd för och gömmer sig bakom mig när den pojken kommer nära. Igår kom han hem med ett stort rivmärke på kinden. Och hela tiden säger han så fort vi säger att vi ska åka till dagis inte slå sen sitt namn. Pratade med pedagogerna idag men dem har inte sett nån specifik händelse. Känns så jobbigt att lämna honom där om jag vet att han är ledsen :((( barn i den åldern är ju lite buffliga av sig men äns mamma hjärta svider :(
Går oxå in i vecka 12 i morgon :) känns bra, lyckades få ett ul på tisdag. Hoppas det bara visar positiva saker och mitt myom inte växt!! Ha en trevlig första advent i helgen :)
Med sonen gick jag upp 7 kilo totalt. Denna graviditet har jag redan gått upp 4 kilo, antar att det är illamåendet som gjort att jag varit tvungen att äta hela tiden och att då vikten har hoppat upp :/ hoppas det inte blir alltför mycket bara.
Idag går jag in i magiska vecka 12