Cataleya skrev 2012-04-18 07:04:16 följande:
Är det någon mer som börjat må illa ?
Jag har haft en bra graviditet hela tiden, inte haft många symptom. Först nu sista delen, har jag haft ( som många andra ) sammandragningar, ont i ryggen och sådan jäkla förkylning konstant.
Den senaste veckan har jag börjat må så fruktansvärt illa, och haft mkt mer sammandragningar än vanligt, är galet trött. har kommit in i ett elakt stadium att jag sover dåligt på natten, och sedan måste sova igenom mig hela morgonen, och vaknar först vid 12 tiden igen, mina gravid hormoner exploderar och jag blir sur och bitter för allt, bara jag står och diskar och diskmedlet råkar åka ner i diskhon blir jag ursinnig. haha.
Förra veckan var jag hos bm, hon sa att bebisen hade fixerat sig, och var även om TUL förra veckan, där såg dom också att hon fixerat sig långt ner i bäckenet. Jag trodde att när bebisen fixerat sig, så skulle man börja må bättre ?
Var iaf vad jag hittade när jag googlade, men jag känner precis tvärtom :s
Är vårat första barn, så jag vet inte alls vad man ska känna och inte...
Jag mår illa vaaaarje förmiddag och kväll, det är bättre mitt på dagen, sover dåligt om nätterna och dessutom är så hade jag influensan för 1 månad sen, då tänkte jag att bra att man varit sjuk, nu tar det 5 år till nästa gång igen, jag är nämligen aaaaaaaaaaldrig sjuk, nu är jag sjuk IGEN, håller på att bli galen, genomförkyld, hosta, ont i halsen, bläää så man känner sig, som ett vrak verkligen!! Längtar verkligen tills bebisen kommer, så man blir som vanligt igen. En fördel är väl att det kommer kännas som en bagatell med lite barnskrik, allt är väl bättre än det här ;)
Hoppas du snart mår bättre iaf :)