PojkarnasMamma85 skrev 2012-01-28 20:05:34 följande:
Jag har bytt åsikt om vagn säkerligen tusen gånger, om inte mer, denna graviditeten. Vi har ju en jättefin vagn som vi hade till sonen som vi var väldigt nöjda med

Men så velar jag om vi behöver en syskonvagn eller om jag vill ha en Bugaboo Cameleon. Den sistnämnda har jag velat om x antal gånger, de är ju SÅ snygga! Men många omdömen säger att de är dåliga, men det är nästan lika många som älskar den som hatar den. Svårt! Vill ju inte lägga ut allt för mycket pengar heller

Jag hade helt bestämt mig för en Mountain Buggy Duet syskonvagn. Och den är jättefin, men sittdelarna är små. Testade med dottern som nu är nio månader, i full vintermundering. Hon kan inte sitta där nästa år..
Sen hatar jag vagnen vi ha nu, stor och klumpig. Jättefin som liggvagn, totalt värdelös som sittvagn... Står inte ut!!!
Hittade nu sulky till dottern för rimlig peng, med tanke långt bort om att köpa tvilling vagn till sommaren.
I nästa vända funderar jag på att vänta med tvillingvagn tills båda kan sitta och då köpa en smidigare sulky...
Blir trött på mig själv!