Juni-barn
IdaElinLivia - hörde nyligen att det är farligt att dricka föör mycket vatten. En bekant dricker 5 LITER per dag nu när hon är gravid och det var inte bra för barnet. Men, har de kollat så du inte har grav. diabetes?
IdaElinLivia - hörde nyligen att det är farligt att dricka föör mycket vatten. En bekant dricker 5 LITER per dag nu när hon är gravid och det var inte bra för barnet. Men, har de kollat så du inte har grav. diabetes?
Här finns kläderna Born 2012 i rosa och blått
http://www.hm.com/se/product/98331?article=98331-A
Pio - njaa jo det stämmer att dagarna har ökat till 30 och man måste ta ut alla på en gång och innan barnet fyllt ett år. MEN om du också tar mammadagar samtidigt så blir man av med 60 dagar istället för 30 som om bara en förälder är hemma. många jag pratat med kommer därför inte utnyttja detta nya utan väljer att vara hemma en längre period totalt sett, alltså att man då tjänar lite dagar. OM man kan vara hemma och bara en förälder ta fp så är det inga extra dagar som förvsinner men jag vet inte så många som klara det. Du får heller inte fler fp dagar utan den totala summan är densamma bara att man har rätt att ta ut 30 samtidigt. Tror vi kommer strunta i det och köra på semester istället eftersom man ska ha på sommaren.
Drifa - ursäkta, har missat din bild! Superfin! Jag vet inte va det betyder, det stod nått liknande på min men bm sa att bebisen var 18-19 cm lång så det är nog inte längden.
Jennie - kramar till dig!
V20+3, det är bara halva tiden kvar nu. På ett sätt känns det som en evighet men jag börjar bli skraj för förlossningen och då får jag nästan panik över att det "bara" är halva tiden kvar.
Lilltroll - ring vårdcentralen, de kan också sjukskriva dig!