Juni-barn
Kanske finns billigare nånstans men de här ser ok ut tycker jag
www.mediconline.se/gravid-stodstrumpor-c-135-1.aspx
Kanske finns billigare nånstans men de här ser ok ut tycker jag
www.mediconline.se/gravid-stodstrumpor-c-135-1.aspx
Pojkarnas mamma - usch måste vara en hemsk känsla att inte vara helt nöjd med förskolan. Det är ju ändå där man lämnar sitt barn och vill att allt ska vara tipptopp! Vad jag hörde ganska nyligen så är det upp till kommunen att bestämma om syskon ska gå före i kön eller inte.
Guuud vad det blåser ute idag! Hunden är skitdryg!! Hon är rädd för allt som låter och är som klistrad vid mig.
Ensortsmamma - orkade också läsa . Läste din blogg förut och vi kan nog inte alls tänka oss in i din situation. Jag tror inte heller det är någon fara med mobilen så länge du inte tar silvertejp och aldrig tar bort den igen
.
Det där med vikten är en väldigt känslig bit hos mig. Jag borde inte väga mig men kan inte låta bli. Det är den där farliga hatkärleken till vågen som ställer till allt. Samtidigt som jag vet att jag "måste" gå upp i vikt för det växer ju en liten bebis därinne, men ibland är mina tankar inte alls realistiska.
Lika här med kryckor. Det är bara att köpa själv men de kostar typ 200 och då har man ju sen om man behöver de senare. Landstinget här lånar inte ut för de får aldrig tillbaka några.
Jag är i v 25 på söndag! Nu börjar det hända något med veckorna igen! Ska till bm på måndag och ta upp lite olika saker, är rädd för förlossningen faktiskt. Trodde inte jag skulle vara det, men det är jag. Hoppas på hjärtljudslyssning också såklart
Min svärmor har tydligen någon Fixide att alltid säga till mig att jag är så liten! Nu har detta satt griller i huvudet på mig. Tänk om bebisen är alldeles för liten?!
Elvis mamma - tack. Jag tycker ändå att jag har ganska stor mage, ska försöka få ut en bild sen ( sitter ju alltid på iphoen, och. Det går ju inte då) men hon envisas med att kommentera detta varje gång vi ses, blir kanske mest irriterad bara. Kan jag inte bara få vara ifred?! När jag väntade dottern var jag kraftigt överviktig så nu vill jag visa upp magen såklart när jag inte är överviktig längre.
Elvis mamma - får svara henne att jag tycker den är perfekt
V.25 (igår). Idag ska jag både till bm och sjukgymnasten. Det är det första besöket efter ultraljudet så jag hoppas det blir ett bra besök. Har en dem frågor och så kring förlossning och allt. Sjukgymnasten, ja jag vet inte riktigt varför jag ska dit.
I lördags tog vi en kort skotertur och gick och kikade lite på ett jippo här i kanske en kvart. Sen fick sambon köra mig till bilen gråtandes för jag hade så ont i ryggen. Grät och grät och det ville liksom aldrig sluta. Jag vill ju också vara med. Det gör bara så ont att inse att kroppen säger ifrån och inte orkar. Får se vad sjukgymnasten säger idag. Kanske borde boka en ny tid med läkaren för att bli sjukskriven trots allt.
Vi har haft sex typ två gånger sen plusset . Har ingen lust alls och det gör liksom ont att ens röra på benen. Blir dåligt med allt. Inga kramar eller pussar heller. Tiden går snabbt och plötsligt har det gått lång tid.
Oj vad glad jag blir att fler har samma sexsituation som mig. Trodde jag var helt ensam om att vara "såhär".
Tre flickor - jag vet inte om det är såhär exakt men jag är allergisk mot acetylsalisylsyra (Ipren, magnecyl ex) och jag får absolut inte ta zyx. Tänkte om det kanske har med det att göra eftersom man som gravid inte ska ta Ipren heller. Kan det vara så?
BM besöket gick strålande idag!
Blodsockret 4,3
Blodtryck 110/80
Sf 24 cm
Hjärtslag 140
.