Juni-barn
Idag kl.13.55 föddes Emilio
Idag kl.13.55 föddes Emilio
Värkarna startade inatt o gick inte att stoppa med bricanyl så det blev akutsnitt. Går inte in i detaljer hur det gick för vill inte skrämma någon som ska snittas...men bra gick det inte o jag ligger nu med maxdos morfin, Alvedon, Ipren m.m men har ändå ont...ligger här alldeles ensam då mannen är med sonen på neo
Emilio mår iaf bra efter omständigheterna
Hej hej. Nu börjar jag så sakta vakna till liv ett dygn efter snittet...har fått massvis med morfin och andra smärtstillande men ändå mått förjävligt och dessutom kräkts hela natten. Så nu har jag inte sovit och ätit på nästan två dygn...usch jag känner att jag nog inte ska skriva mer m hur jag mår så jag inte skrämmer upp er som ha det framför sig :-/ dock är jag ju inte "normal" så att samma sak skulle hända er under ett snitt är knappast troligt...det var/är min sjukdom som ställde till det. Lille Emilio ligger nu o solar och får blodtransfusioner då hans värden var så dåliga
men han andas själv iaf o sondmatningen går bra.
Idag har barnen varit här o hälsat på sin lillebror
Idag har barnen varit här o hälsat på sin lillebror
Men åh dumma fl...allt kommer ju inte med!! Idag har barnen varit här o hälsat på sin lillebror, de fick ju bara se honom men man såg hur Maia sken som en sol
Idag har barnen varit här o hälsat på sin lillebror, de fick ju bara se honom men man såg hur Maia sken som en sol, Mateo brydde sig inte direkt...han ville bara komma till mig och blev så förkrossad när jag inte tog honom
men jag klarar ju absolut inte att bära hnom, väger 16kg, o inte heller sitta med honom i famnen då han säkert skulle trycka mot såret. Men det skär i hjärtat o behöva mota bort honom o se honom så ledsen och förtvivlad
han förstår ju verkligen inte varför, vilken 2-åring gör det liksom? I övrigt var det ytterligare en hemsk natt med mycket smärtor och morfin men nu mår jag aningen bättre och nu vid 10 ska jag få gå ner och lägga min lille pojk till bröstet för första gången, Gud vad jag längtar