Juni-barn
Det är en månad sen jag sökte nästa vecka.. Har jag inte fått det på tisdag får jag ringa dem, är ju veckan efter jag ska gå är det tänkt.
Det är en månad sen jag sökte nästa vecka.. Har jag inte fått det på tisdag får jag ringa dem, är ju veckan efter jag ska gå är det tänkt.
Igår kväll så svullnade jag upp ganska rejält där nere efter en dag med jobb och shopping på det.. På kvällen kom det. ringde förlossningen, det enda hon kunde tänka sig var åderbråck, någon som har de? känns som om de svullnar när jag står upp sen har jag svårt å gå/sitta. Det gick över inatt men känns som att det kommer tillbaka om jag ska jobba. Jobbar ni som har det? Ogillar detta :(
Tack för era svar känns skönt att veta att man inte är ensam om det.. Som sagt är svullnaden nere och det syns inte mycket men ändå lite obehag känsla. Igår var det hemskt kändes verkligen som om något tryckte på inifrån och skulle ramla ut! :p ska försöka jobba imorgon tänkte jag.
Ringde fk idag om min ansökan om gravpenningen, är en månad sen jag skickade in nu och har ansökt från 4 alltså nästa onsdag.. Så nu har de 2 dagar på sig att kontakta mig sa hon, nervös!
usch då låter inte alls kul för er som har åkt på så rejäla åderbråck.. är inte så farligt på mig än, var nog så mycket igår bara för jsg överansträngt mig lite med jobb och för mycket lyft.
PIO: babian, ja det var rätta ordet haha
Lycka till pio hoppas det inte är nån fara!
Bm besök idag v.30+3
Sf: 30
hb: 116
blodtryck: 126/78
hjärtljud: 140
hade inte gått upp något i vikt, men magen har växt mycket sen sist.. äter ju som en kratta så det får man ju lida för själv. bebis ligger nu med huvudet långt ner också. känns verkligen med de trycket man har nu, måste bara sätta mig ibland för det är sånt tryck neråt..
Nu har fk ringt 2 dagar i rad och sagt att de har min grav penning på handläggning fast det gått över tiden. skulle få svar denna vecka så imorgon antar jag, nervös nu. är ju från nästa vecka man ansökt så det är ju på tiden.
håller just nu på att buda på en lägenhet med, vill verkligen ha den. hoppas hoppas de andra lägger sig nu!! grr. vill bara få ordning på allt nu
Jag tänkte också sprida lite glädje och positiv energi hihi :) vi vann budgivningen på bostadsrätten så vi flyttar nog in i maj eller juni efter renovering, så sköönt att ha det klart äntligen!
skulle få besked på posten idag ang, gravpenningen, fick inte det så ringde upp och beslutet togs idag att jag blev bevijlad så från och med onsdag är jag hemma, ska bli skönt att kunna fokusera lite mer på sista delen av graviditeten och på sonen som inte är så gammal än. Härliga fredag
Hoppas ni andra får det någorlunda bra också trots eländiga krämpor!