lycka 4 skrev 2012-01-14 08:18:54 följande:
Gud jag som aldrig brukar gå å nojja upp mig har legat å ojat mig hela natten känt å klämt å undrat varför jag inte känner något ??
Har varit å kissat säkert 5 gånger suck å sedan funderat å funderat , jag har ju inte kännt regelbundet än å jag vet att det inte behöver kännas varje dag ännu heller men jag kan liksom inte släppa det ,,,
När mannnen vaknar ska jag lägga mig med angelsoundet ,
Va riktigt nedstämd igår , å kände att hela den här flytten sög bläää.
Min man kommer vara borta mycke under våren, ja mer än va jag räknat med å i maj är han bara hemma en helg sen borta dom andra 3 från tors- sönd samt en hel vecka .
Eftersom jag inte har körkort blir jag väldigt låst =( och efter gårdagens fogvärk så satt jag å tänkte att jaha kul , om jag får samma problem med fogarna som förut så betyder det att jag inte äns kan gå ut med hunden =(
Jag satt å tänkte på hur mycke lättare det hade varit om vi bott kvar i stockholm, men sen känner jag mig skit dum, vi har världens finaste hus med stooor fin tomt å jag trivs jätte bra , Ger mannen piss dåligt samvete .
Långt men jag behövde gnälla lite =)
Jag förstår verkligen varför det är jobbigt. Allting blir ju mycket värre när man är så låst och inte mår bra. Jag vet precis hur det känns när man har barn och inte har körkort och mannen är borta. Förr förra hösten var min man borta på brandmansutbildning i 6 veckor och var bara hemma på helgerna. Tack och lov var jag mammaledig men jag var väldigt låst utan körkortet och fick väldiga problem när vi åkte på magsjuka 2 gånger och även hög feber som höll i sig i flera dagar under den perioden. Snö ute och orkade inte ta mig till affären. Fick be min mamma och ett par vänner hjälpa mig med handlingen vissa dagar.