Juni-barn
Har sååå ont i fogarna idag,.. Fast jag varit ledig o tom vilat en timme mitt på dagen... Gråter nästan så ont det gör
Har sååå ont i fogarna idag,.. Fast jag varit ledig o tom vilat en timme mitt på dagen... Gråter nästan så ont det gör
Alltså jag kan inte sitta eller ligga utan smärta... O står jag så svullnar mina ben så jag inte får ro i den sen...
Jag har inte tid med sånt här... Har nattjobb hela helgen... Vaken natt ggr 3 ... Fan oxå..
Ja men svårt när det gör mer ont ayt ligga ner o samtidigt har man rastlösa ben..,
Skönare att stå upp i vagga på höfterna en stund då o då
Nä tanken har slagit mig med kejsarsnitt men vågar nog inte det iaf... Är lite rädd för att föda...
Jag är Rädd för smärtan, spricka, att det ska bli utdragen förlossning igen osv
Nu har jag inte spruckit mycket vid mina två andra förlossningar fast dem bägge legat på 4 kg
Nä men någonstans inom mig tror att det hade varit skönt att slippa smärtan osv...
Är nog lite av kontrollfreak... Då vet man att man kommer ha ont men där finns iaf smärtlindring att få...
O börjar jag tänka på att bli skuren i så blir jag rädd att behöva ligga inne mer än vad jag vill...
Vill helst hem direkt efter... Knäpp ja kanske...
Mitt yngsta var jag inte inne mer än över natten bara sen åkte vi hem...
Alltså jag är rätt snurrig i mig sj...
Alltså jag sprack knappt med mina 4 kg bebisar... Tre stygn med första o andra fick dem inte sy mig med... Men jag var super super rädd med första o det tog 26,5 timme krystade i minst två men varje gång drog jag tillbaka... Andra gick på 9-10 timmar o krysta i en kvart kanske...
Men är ändå "rädd" för smärtan