Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Ja hon skickade mig till läkare... Men fanns inte tid förrän 15 feb... Så det är bara att härda ut

• Uddabus

Tycker oxå det är ett helvete när kl är mellan 2 o 6 men har bara tre nätter kvar nu..

Det är inte alltför positivt för kroppen vad jag har läst... Vi har 10,75 timmars natt... Det jobbigaste är att jag inte kommer till ro när jag kommer hem o i helgen så jobbade jag fre, lör, sön o sov ca 4 timmar på 4 dygn

• Uddabus

Ja jag har bara tre nätter till.. Sen blir jag inringningsvikarie... Mitt gamla jobb bråkar om min tjänstledighet så vi får se vad som händer på onsdag,.. Möte med fack o arbetsgivare då... Direkt efter en jobbenatt,..

Mitt liv är krångligt... Men hoppas på sjukskrivning sen.. Eller att jag fr jobba typ halvtid eller nått

• Uddabus

Deppig o deppig... Jävligt trött just nu o mår även illa just nu... Fogar som bråkar o vill verkligen inte jobba inatt...

• Uddabus

Min lille bebis sparkade som bara den i natt.. Mysigt när man sitter i ensamhet på jobbet...

• Uddabus

Haha jag har oxå sån lust att möblera om hela hemmet osv... Ska oxå ta in grabbarnas bebiskläder osv... Vet inte ens hur vi ska få plats med spjälsängen

• Uddabus

Har nog kommit på varför jag gått upp så pass... Jag äter ju nästan dygnet runt när jag jobbar natt...

Svar på tråden Juni-barn