Juni-barn
Själv försöker jag simma 2-3 dagar i veckan även nu när jag är gravid... Men att hitta motivationen att släpa sig iväg är inte enkelt!

Idag är det dags för vårt efterlängtade köns-ul...
Här hemma ligger rösterna 2 på pojke och 1 på flicka. Bonusdottern på 13 hotar med att flytta om det INTE är en pojke då hon är trött på sin lillasyster som det är redan nu...
Helgen har vart lite upp och ner känslomässigt då sambons exfru sett mig på Ica i fredags kväll och frågade om jag var gravid. När sambon då sa ja, så vart det telefonterror hela helgen om hur elak han är, hur hon trodde att hon kunde lita på honom och att dem inte ens vart skilda när jag måste blivit gravid och att vi måste planerat det här... Tänk så fel man kan ha när man inte sitter på alla fakta...
Men det är nästan rätt åt sambon, han lovade mig att berätta efter RUL och det har han inte gjort, men jag vet att han ville ha det formella med tingsrätten klart och skulle berättat igår när det var överlämning av barn. Men han hann inte...
På könsulet var det en grabb som stolt visade upp både snorren och pungen för oss... Läkaren skrattade och sa "ja, det där är ju till 150% en pojke".. Pappa D log så att hade han inte haft öron hade munnen gått runt hela huvudet...
Appropå allergi, tänk på att man aldrig kan vara allergisk mot nått man inte träffat på tidigare. Så om man ska akta sig för pollen gäller det att hålla bebisen inomhus hela pollentiden och så resten av livet...
Jag upptäckte idag när jag fick bråttom till bussen och var tvungen att pinna på att jag fick som hållsmärta i sidan, fast längre ner... Nästan vid höftbenet. Nån som känner igen det?