Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Halva inlägget försvann .

Moderkakan och tappen var helt opåverkade och bebisen sprattlade och mådde toppen. Bldtr var bra också. Hade dock en svampinfektion som ska behandlas och blödningen kan komma från den.

Visst var det ngn mer som börjat må illa? Jag mådde illa igår på dagen och inatt kräktes jag men sen inget mer. Inget magsjukeliknande. Kan man verkligen börja må illa i v.26?!

• MissFörstånd

Tack för era svar .

Gizmolarson - skumt med illamående! Det trodde jag mest hörde till i början av grav men men. Inte mått illa än idag iaf

Har jobbat idag på mitt extrajobb. 6 timmar i en livsmedelsbutik, DET var inte kul för rygg och fogar. Blir inte många fler pass där innan bebis iaf. Nu är det sängen som gäller resten av kvällen n

• MissFörstånd

Inatt var det tredje natten irad som jag vaknar av att jag har Jätteont i magen och i ländryggen. Måste snabbt upp på toaletten och göra nr 2, sen kan jag lägga mig och sova igen! Vad är detta?! Sd eller värkar har jag inte haft så jag vet inte om det kan vara det men varför måste jag då snabbt iväg på toaletten?!?! Jag förstår ingenting, något förslag?

• MissFörstånd

Lillsnurr - ja och jag mår illa (ibland) när jag ligger på rygg. Drygt. Men, jaha! Jag har aldrig haft Sd eller förvärvar tror jag. Med dottern var jag aldrig hemma med det onda, fick då åka in till förlossningen för art vattnet gick. Men jag måste ju verkligen bajsa när det händer, kan det vara förvärkar ändå? Jag känner mig helt nollad

• MissFörstånd

Uddabus - skönt att du fått hostmedicin!! Hoppas du blir frisk nu! Jag har kryckor härhemma men jag använder de inte så ofta för jag tycker det är lite pinsamt. Känns som att folk tittar på mig och tänker: graviditet är ingen sjukdom! Ska till läkaren på mvc på torsdag och nu vill jag faktiskt bli sjukskriven, min kropp orkar inte mer. Det blev som jag trodde, jag har kört på så länge att nu skiter jag i allt!!!

Svar på tråden Juni-barn