Juni-barn
Jag ska söka graviditetspenning men jag vet inte riktigt vad ja ska skriva på papperen. Vill så gärna få gå hem men jag tvivlar på att de godkänner det.
Vore ju kul med en lista för oss som inte vill veta kön också faktiskt!
Jag ska söka graviditetspenning men jag vet inte riktigt vad ja ska skriva på papperen. Vill så gärna få gå hem men jag tvivlar på att de godkänner det.
Vore ju kul med en lista för oss som inte vill veta kön också faktiskt!
Binkelibana - nej men fy vilken hemsk känsla det måste vara! Hoppas verkligen att det går bra och att det inte är något "farligt". Är inte alls insatt i vad de innebär.
Binkelibana - styrkekramar till er!!!
Hej alla!
Jag är i v.22 . Helt otroligt, snabbt går det! Bebisen far runt som en liten virvelvind inne i magen och lever rövare, den passar väl på nu när det finns plats
. Det är bättre här med huvudvärken men foglossningen är kvar. Ska försöka formulera ihop ett bra till fk om graviditetspenning, tror jag får avslag men ändå är jag nervös.
Ang. vagn så behåller vi vår Emmaljunga Classic Sport i ett år och sen köper vi, enligt oss, den bästa vagnen som finns . En babytravel Amsterdam. Då kommer vi att köpa ny från butik
, men det blir inte förräns nästa sommar.
53,2% avklarat av graviditeten :). Längtar!
Rocketqueen - som jag skrev tidigare idag ska jag söka graviditetspenning och det ska man väl göra så snart som möjligt när man fått moderskapsintyget annars vet man ju inte om man får det beviljat eller inte. Jag har Bf 9 juni och går nog hem sista april med vanliga föräldradagar om jag inte får graviditetspenning. Kommer nog inte orka ända till Bf. Semester har jag ingen då jag jobbar på timmar så det är bara att stå ut.
Aikotakara- läste här på fl att brösten börjar växa ännu mer nu. Jag kände som nålar förut när dottern var liten när mjölken rann till men nu är det kanske en period av tillväxt .
Välkomna hit ni nya tjejer
Jag har blivit så sjukt hungrig, är ju lite nojig för att gå upp FÖÖR mkt i vikt då jag varit kraftig överviktig förut. Gick upp 25+ med dottern men nu är det bara sex kilo, men å andra sidan än det väl nu man börjar öka.
Pojkarnas mamma - Inte kul att vara hungrig jämt, jag försöker klämma i mig typ ägg och lite nyttigare och mättande saker istället för tomma kalorier. MEN jag är inte alltid så duktig .
Polarlantis - kokt ris och kokt mat typ fisk.
Måste bara tipsa er om mamma-trosor från H