Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Moa Li skrev 2012-02-18 20:29:39 följande:
    Jag har precis sytt färdigt en mini-munkjacka i plysch och ett par sparkbyxor. Håller med er, nu börjar det kännas på riktigt att vi ska ha barn. Funderar nu på om jag ska satsa på knäppning i grenen på nästa par byxor, för smidiga blöjbyten. Vad tror ni?

Kram Moa Li

Wow! Du är jätteduktig!
  • RocketQueen

Tyvärr inte, men jag får iaf hjälp för det också. Så jag är i trygga händer vilket känns bra när allt egentligen känns åt h-vete.

Min man jobbar i natt så nu lyckades jag precis fånga på film när bebisen sparkar som jag skickade till honom. Hoppas att det piggar upp hans natt litegrann, han var väldigt stressad. Ser så häftigt ut när man ser hur hela magen hoppar till

• RocketQueen

Elvis mamma: Har du kollat Boob? Där finns en tub som kan användas som klänning, kjol eller topp eller vad man nu vill ha den till. Den brukar finnas i alla storlekar.

• RocketQueen

Sitter och kollar på big brother och är alldeles förstummad över tjejen som är gravid i v.36! Hur tänker man då?!

• RocketQueen

Hur uppmärksamhetstörstig är man egentligen om man gör en sån sak? Jag är verkligen helt förbluffad, om de är ute efter att provocera så har de lyckats, jag är provocerad iaf :p

• RocketQueen

Jag har helt tappat sexlusten sen plusset så mina fogar klarar sig rätt bra där Däremot så får jag SD efter sex vilket jag tycker är riktigt obehagligt. Ska till bm imorgon, då får vi se vad hon säger om mina sd, det har varit rätt mycket senaste tiden, minsta ansträngning räcker.

• RocketQueen

Vi har fixat i stort sett allt. Vi har köpt precis allt man kan tänkas behöva utom möjligtvis blöjor Och skötväska, men det kommer Men vi är riktiga kontrollfreaks som tycker om att ha allting förberett. Mannen min är dessutom helt övertygad om att bebisen kommer tidigare så han vill ha allt klart. Självklart kommer jag ju att gå över tiden bara för det Det enda vi ska göra är renovera rummet som bebisen ska få men det gör vi om en månad när mina föräldrar kommer på besök. Sen ska allt ställas i ordning.

• RocketQueen

Idag har jag varit på MVC och de var helt övertygade om att mina sd beror på stress. Så nu är jag sjukskriven en vecka till att börja med. Så nu sitter jag och letar flygbiljetter, tänkte ta en lite avkopplingssemester ner till min mamma. Finns ingenstans man kopplar av bättre än hemma hos mammsen, hur gammal man än blir

• RocketQueen

Måste också rekommendera Ullared, de säljer precis samma märken där som andra affärer men till mycket lägre pris. Bl.a. köpte vi en massa nappflaskor där från MAM, kläder från Lundmyr osv. Sen har de en massa billigt skit också men det är ju bara att välja vad man köper

Nu ska jag bege mig till barnmorskan. Sen blir det snabbt hem, packa ihop en väska innan jag smiter iväg på min lilla miniresa. Blev ju sjukskriven en vecka för att vila upp mig då de var rätt säkra på att alla mina sd har berott på stress så nu blir det hem till mamma för lite terapi ett par veckor.

Svar på tråden Juni-barn