IdaElinLivia040611 skrev 2011-12-16 08:59:44 följande:
Vecka 15 idag, på måndag ska vi titta till bebis igen

, undrar om man kan se könet då? Måste fråga. Mår himlans bra nu bara kvällarna som e lite sämre men det kan ju inte ens jämföras med hur det var i vecka 7-11. Usch den tiden e verkligen pest.MIn sista graviditet ju så nu ska jag verkligen njuta. Eftersom jag bara gick till v 25 senast så han jag ju adrig få nån riktig stor mage. Så min nya man har aldrig sett mig RIKTIGT gravid, han säger att han tycker det e så fint, vi får väl se vad han tycker när jag kommit till maj. Fast magen blir aldrig så där mega stor som vissa får. Men det e nog för att den har så mycket plats på längden, e ju ganska lång. Och så blir jag inte så stor i övrigt, min mans syster blev superstor även om höfter och armar, ja överallt å då ser man ju klart större ut. Det kanske beror på vatten i kroppen för när hon fött så pös hon liksom ner till vanlig storlek på ett par veckor.
+2,5 kg hittills, men det e ju nu snart det börjar ta fart. Siktar på +10 max
Vi byter på samma dag! är oxå i v 15 idag!!
Jag gick upp 30kg i första grav....inte roligt....jag åt nog upp mig minst 25:(( trodde jag kunde äta hur mycket som helst och att allt bara skulle rinna av mig när bebis var född!! Ung och naiv:)Det blev hårdbantning!!
Andra grav var jag stillasittande fr v 16 men gick "bara" upp 20 kg!Hade iofs mycket vatten oxå....gick mycket lättare att gå ner dom kilona.Siktar på max 15 denna gången.....få se hur jag lyckas:))