Inlägg från: Josenoah |Visa alla inlägg
  • Josenoah

Juni-barn

Jag åt levaxin med sonen och allt fungerade toppen bra. Började må bra när levaxinet kom igång. Tack o lov så slapp jag denna graviditet då värdena var bra :) det kommer gå bra ska du se :)

• Josenoah

Idag har det varit en illamående dag :( usch så jobbigt trodde det hade passerat nu då jag inte känt av det på flera dagar. Vul på tisdag :)) känner mig konstigt nog mer nervös denna graviditet än med förra :/ trevlig första advent alla mammor!! Här har det blivit pyntat idag :)

• Josenoah

Vul idag, känner mig så nervös :( känns som om jag ska få dåliga nyheter! Fattar inte varför man ska tänka negativt jämt. Ha en bra dag alla mammor!

• Josenoah

Tack för allt peppande!!! Jag ska vara där kl 16.00. Hör av mig sen! Hoppas ni alla mår bra :)

• Josenoah

Åhh vad roligt att det går bra för så många :) snart blir vi mammor (igen för vissa) !!! Vet att jag frågat detta förut med det är ju några nya i gruppen, vart bor alla? :)

• Josenoah

Sweet life! Lider med dig, måste vara tungt att inte ha någon i din närhet som stöttar dig i ditt beslut. Gå på din magkänsla och låt ingen styra över ditt beslut. Din sambo är vuxen nog att förstå om man inte använder skydd är det stor risk att det blir barn, då får man ta sitt ansvar efter det tycker jag. Stor kram till dig

• Josenoah

När jag var höggravid med sonen så for jag omkull i skogen rakt på stora tjocka magen vilket ledde till otroliga sammandragningar men allt visade sig vara okey med honom där inne men visst blir man livrädd :/

Svar på tråden Juni-barn