Inlägg från: Josenoah |Visa alla inlägg
  • Josenoah

Juni-barn

Jag hade en brio sing med sonen och tyvärr var det absolut ingen vagn som passa oss fick byta hjul två gånger då dessa plast hjul började wobbla ganska snabbt efter varandra. Klumpig och bred över bakhjulen det gäller att man prickar mitt i en dörr öppning för att komma igenom med bakhjulen. nej det var absolut ingen vagn för mig :) sitt delen satt sonen som säck potatis i då det inte finns läge rakt upp utan med lite lutning som rakast. Sufletten hjälper knappt nått på somrarna då den är så liten på sittdelen. Men pröva dig fram och provkör den, du kanske trivs med den :)

• Josenoah

Dunderförkyld sen tre veckor tillbaka med hemsk hosta och nu magsjuka på det, både jag och mannen ligger helt sänkta :( tror jag inte mått så här dåligt på flera år :(( vet nån om bebisen påverkas av att man inte får i sig nånting alls? Jag får inte ens behålla vatten så man blir ju orolig. Är i vecka 13 nu

• Josenoah

Tack för tips och råd! Försöker få i mig små klunkar saftsoppa. Hoppas den här dagen går fort! Kram till er

• Josenoah

Äntligen har jag tagit mig igenom magsjukan nu återstår bara förkylningen som härjat i 4 veckor :( nu har jag gått in i vecka 13, härligt!!!! Nu känns det som om det börjar på riktigt för att man vågar slappna av lite :)
    Tänkte ställa mig på vågen idag antar att det kommer bli en chock men men inget jag kommer bekymra mig om nu för nu ska jag först vänta barn i några månader till :) ha en bra dag alla

• Josenoah

Jag gick upp 7 med sonen hoppas det blir samma nu :) tror dock inte det då jag redan gått upp 4kg :O

• Josenoah

Nu är julstressen över, puh!! Går in i vecka 16 i morgon tycker mig ha känt lite små buffar :) hoppas ni alla mår bra

• Josenoah

Dumma iphone halva inlägget kom med bara :(

Nej man ska helst undvika rött kött :( vi ska äta oxfilé i morgon och jag älskar när det är lite rött men icke :(

• Josenoah

Hej alla mammor!! Nu har jag kommit hem från Florida resan, det var så härligt!! Nu på onsdag fyller sonen två år och då har vi även rul, vilken härlig dag det kommer bli :) har dem flesta här redan varit på rul?

• Josenoah

Åhh köpte vagn i dag :)) såå glad det blev en emmaljunga edge. Äntligen en rejäl vagn, hade en brio sing med sonen men nu kommer jag kunna gå lite terräng igen :)

• Josenoah

I morgon är det dags för vårt ul sååå spännande!!! Hoppas pyret mår bra där inne!!! Har en pojke sen innan och är helt säker på att jag får en till liten pojke :) verkligen en pojk tråd det här ;)

• Josenoah

Idag väckte vi vår nyblivna 2 åring med sång och paket han blev måttligt förvånad :) herregud vad två år går fort tyckte han var nyfödd nyss! Idag är det ääääntligen ul jag är såå nervös pirrig och förväntansfull :)efter två uppdaterar jag nog om att det blir en liten lillebror ;) vet inte hur man lägger upp bilder från iphonen, nån som vet?

• Josenoah

Var på ul och fick se vår lilla tjej!!! :) jag som var säker på att få en pojke till! Vilken rolig överraskning

• Josenoah

Usch här är en till med jobbiga drömmar!!! Vakna inatt och var alldeles skakis, tur man har en sån fin man som tröstar och håller om :) ha en bra dag i kylan

• Josenoah

Ett tips till dig idaelinlivia såg att ni skrivit om bilar. Jag har en Chevrolet captiva 7sitsig en helt underbar bil när man behöver utrymme :) kan lägga till att vi har vagn och stor hund (rottis) som vi ska få in oxå :) en toppen bil!!

• Josenoah

Ja det är säkert över en meter djup kvar och 50-60 brett om inte bredare om ena sätet är nedfällt :) sen är 4w så inga problem har man på vintern i backar och halka :)

Svar på tråden Juni-barn