Inlägg från: Lucian Caesar |Visa alla inlägg
  • Lucian Caesar

Juni-barn

Grattis conda!!

Jag har alltid kunnat äta allt när jag ammat, har aldrig behövt utesluta nåt. Men va e det för nytt om att alkohol inte går ut i mjölken?! Aldrig hört talas om så då behöver man inte pumpa och slänga ut mjölk då ifall man vart ute

• Lucian Caesar

Blir galen på alla dessa förvärkar, hade flera timmar igår kväll sen lite i natt och sen imorse och nu har jag haft i flera timmar. Illamående gör dem mig oxå kan det inte bara sätta fart ordentligt el lägga av. Vet ju att vi är flera här inne som dras med jobbiga förvärkar, hur står ni andra ut?!

• Lucian Caesar
    fyrklöver81 skrev 2012-06-05 17:47:36 följande:
    När jag födde min dotter kom det varken blod eller slem när jag var hemma med värkar, var öppen 3 cm när jag kom in. 
    Så man behöver ju inte se sin slemmpropp för att det ska vara på G =)  

Samma här, inte sett min slempropp under någon av mina graviditeter, den har lossnat inne på förlossningen bägge gångerna & andra gången så var jag redan öppen 6 cm när jag kom in så antar att slemproppen gick nån gång när jag låg där för jag såg den aldrig.. Har inte sett nån slempropp än så länge i denna graviditet & lär väl inte göra det heller Skrattande men visst önskar jag att den lille rackarn skulle vilja visa sig så det känns som att nåt faktiskt händer fastän jag vet att det kan hända ändå..

Imorgon går jag ner på ensiffrigt Förvånad då e det bara 9 dagar kvar!!! 
  • Lucian Caesar

Lilla Grynet så har jag oxå, får panik och måste slänga av mig bh:n sitter, mitt brukar även fortsätta bak i ryggen på höger sida och det är bara på kvällen.

Pojkarnasmamma85 jag har oxå haft jätte mycket förvärkar sen i måndags kväll. Ibland gör dem jätte ont och ibland är det inga värkar utan bara konstant molvärk i rygg och mage. Idag kommer dem jobbigaste perioderna med 2 timmars mellanrum. Man blir ju lite nojjig när det är tredje barnet, om det kanske kommer gå jätte fort efter alla dessa förvärkar. Har ändå ca 45 min till förlossningen och innan dess ska barnvakt fixas fram.

• Lucian Caesar

Rocketqueen jag kan inte heller känna min tapp, har aldrig kunnat det. Antar att jag har för korta fingrar kanske el att den sitter högt upp

• Lucian Caesar

Jag har testat några gånger i olika ställningar efter att jag läst om andra som försökt frågade mannen om han känt den nån gång

Svar på tråden Juni-barn