Juni-barn
Grattis ginny!!
Ni andra som har el haft mycket förvärkar brukar ni även känna ett tryck mot ändtarmen? Så som det känns vid krystvärkar typ? Har inte haft det tidigare men igår
Grattis ginny!!
Ni andra som har el haft mycket förvärkar brukar ni även känna ett tryck mot ändtarmen? Så som det känns vid krystvärkar typ? Har inte haft det tidigare men igår
Och idag har jag haft det. Har tagit Alvedon och en dusch, blir det inte bättre snart så ringer jag in men tänkte kolla med er här först
Pluttan jag har oxå haft mycket illamående i samband med mina förvärkar. Dock inte vid dem sista tre tillfällena.
Efter vårt färdknäppande precis så kom den beryktade slemproppen Hahaha hur ska jag nu kunna sova
vet ju att det inte behöver betyda nåt men känns som alla dessa förvärkar börjar ge nåt resultat!!
Hur går det frökenfräken82?
För er där slemproppen lossnat bara några dagar innan bf antingen denna grav el i någon tidigare graviditet hur lång tid tog det då tills eran förlossning drog igång? För med bara 4 dagar kvar till bf så borde den väl inte återbildas? Den har aldrig lossnat på mig innan förlossning så därför e jag lite okunnig runt det här
Grattis pojkarnasmamma!!! Va skönt för dig att det äntligen satte igång på riktigt
Jag åt bara folsyra de första månaderna, det vet min bm och hon bad mig aldrig fortsätta efter att jag sa att jag slutat äta. Vad jag hört så är det väl viktigast i början fast det kanske är bra att göra hela ändå jag ska nog Googla det och se
Grattis lilla Grynet!!!
Lycka till amy86!!
Har en fråga till er som fött flera barn.
Hur har era sfmått vart vid sista bm besöket och vad har barnen vägt vid födseln?
Vid min första graviditet hade jag 36 cm och han vägde 3525 och 53 lång, vid andra mätte jag 37 cm och han vägde 3910 och var 53 lång. Denna gången mäter jag 35 cm och börjar fundera över hur mycket denna knodd då väger spelar ju ingen större roll men alltid kul att kolla hur ni andra haft det