Juni-barn
Lillebror kommer nog få heta Sigge, systrarna heter Wilda och Tuva
Lillebror kommer nog få heta Sigge, systrarna heter Wilda och Tuva
Jag tycker... Man hinner liksom inte tänka så mycket på bebis när man har två barn till..
Åh fick mail om att vagnen är på väg...
Synd att det dröjer en stund tills jag får använda den.. Men tycker tiden går så fort.. Börjar få väldigt ont i benen när jag har suttit å jag som sitter i en skolbänk hela dagarna...suck..
Har inte haft några som helst problem med amningen med mina två, men tror faktiskt att jag nog ska amma å ha flaska denna gång så jag kan göra klar kurserna å förhoppningsvis jobba lite..
Jag längtar oxå till förlossningen, super häftig känsla och hoppas att alla som kan få föda vaginalt, jag har iof haft drömförlossningar med båda men ändå..
Idaelinlivia040611- blir du igångsatt av nån mer anledning oxå? Jag har oxå haft snabba förlossningar och att som kommit 1-2 veckor tidigare men inte har jag hört något om igångsättning
IdaElinLivia040611
Jaha då förstår jag.. Med första tig det 5 timmar från första känning å med andra 2 timmar från första känning..då hade vi 11 mil till bb, nu har vi vara 10 minuter, så det känns lite säkrare att hinna in iaf
OHs mamma: vi har nog en Sigge i mage..
OHS mamma- gubben villa ha svante med där blev han nedröstad