Juni-barn
Från vilken vecka hoppas ni kunna vara hemma på gravidpeng? Chefen ville veta exakt på dagen jag ville gå hem (hon är 100 på att de går igenom fk och hon kan inte omplacera) Blir nog 7 de maj då är jag i vecka 34
Från vilken vecka hoppas ni kunna vara hemma på gravidpeng? Chefen ville veta exakt på dagen jag ville gå hem (hon är 100 på att de går igenom fk och hon kan inte omplacera) Blir nog 7 de maj då är jag i vecka 34
var på mvc idag jag har 25 i sf mått. Är i vecka 25 så de låter ju bra, men ändå frågar folk om de är två och att bebisen kommer tidigare. Varför ser jag så stor ut?
Nåväl jag måste äta järntabletter =/
Nu när jag kom hem från jobbet på morgonen fick jag en konstig smärta i nedre delen av ryggen mer åt vänster sida de höll i sig kanske 20-30 s och kändes som jag behövde gå på toa men nää då. Nu kom de igen efter kanske 30 min inte lika ont gjorde det, Är de någon form av sammandragningar eller va är det? Minns inte hur de var med sonen de var så länge sedan.
Tjo på er här är bild på mig är nu i v 26, räknar ner mina arbetsdygn om jag nu får igenom gravidpengen

idag skickar min chef in mina havandeskapspapper. snäll chef jag har =) slapp jag bry mig om det med, hoppas att det går igenom..jag gör ca 30 lyft per dag och brukaren väger 100 kg,
tog det en månad för er för att få svar om en gravidpeng gått igenom?
oki tack för era svar. Jag skicka in mina förra veckan eller min chef skulle göra det. Ska gå de maj om de blir som jag vill =) elelr ja som min kropp vill, min plånbok vill inte ha ha
Hur är era magar? Min är oftast ganska hård. Bm sa att om jag har ont nere i magen (som jag brukar ha när jag anstränger mig mycket) och magen är hård ska jag höra av mig, men jag tycker alltid att min mage är hård ju