Juni-barn
Uddabus: jag bad om Eda under krystvärkarna. De skrattade lite och sa att det var för sent. Svara också att det vet jag väl, men jag vill ändå... :)
Uddabus: jag bad om Eda under krystvärkarna. De skrattade lite och sa att det var för sent. Svara också att det vet jag väl, men jag vill ändå... :)
Bumman: fy vad tråkigt om det blir snitt när du ställt in dig på vanlig. Hoppas verkligen du mognar...
Längtar inte alls efter att vara gravid igen. Har definitivt gjort mitt. Är dessutom rädd för framtida förlossningar.
Men med dottern började vi planera syskon redan på bb och jag saknade magen och gravidkänslan typ direkt när vi kom hem. Den förlossningen var smidig och jag kände att jag ville göra allt igen.
13 månader senare är jag helt nöjd... :)
Grattis emersson!!! :)
Grattis Polarlantis! :)
Grattis Sweet life!!!
Lycka till Emma. Låter som det är på G!!! :)
Ekind: bästa tipset är att ge upp hoppet. Min bebis började göra sig redo i vecka 36. Hade förvärkar var och varann dag. Efter att ha gått så i nästan tre veckor och trott att det var på g hela tiden så bestämde jag mig för att strunta i allt.
Inga fler färdknäppar, städtag, promenader eller annat konstigt. Kommer säkert ändå att få gå över. Detta var på fredagen. Han föddes på måndagen, åtta dagar innan BF.
Så när jag gav upp kom han, och jag provade typ allt!!!
Håller med. Vilan var ju det som funkade, Efter att ha försökt jaga igång kroppen. :)
Detta var ju mitt andra barn så jag är ganska nöjd. Men som LillSnurr säger så har jag också alltid sagt tre. En sladdis om några år... :)
Men efter denna graviditeten och förlossningen så tror jag att jag kommer att vara nöjd med två även om några år. Har inte alls samma längtan att uppleva allt igen som jag hade efter att dottern fötts. Kanske för att allt var mycket jobbigare denna gång?
Grattis Emelie och Ekind! :)
Grattis jag vill men!!! :)
Grattis Bumman!!! :)
Grattis fyrklöver!!! :)
Grattis Nangijala! :)
Grattis Maria!
Fint namn ni valt, vår son heter också Liam! :)
Har för mig att Liam ligger som typ sjunde populäraste namnet 2011... Så lite poppis är det! :)
Ja, det har varit en spännande resa! Del ett liksom... :)
Nu är vi ju på del två!!!