Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

Juni-barn

Inatt fick min vän sin lilla tös, snacka om att man blir sugen nu!! På söndag är jag fullgången och hoppas hoppas bebis vill komma snart :)

Undra vem som är näst på tur? Spännande ju :)

• zenoble

Sitter här och blivit väckt 2 gånger av smärtor i ryggen.. kommer i omgångar och moler. vet inte vad jag ska tolka detta som. Ska ta en kopp te nu och lite värme så får vi se vad som händer :)

• zenoble

Det gick att somna så måste varit förvärkar, men de var starka alltså. Kanske det börjar närma sig.. Trött på dessa symptom nu.

• zenoble
    Tre Flickor skrev 2012-05-12 12:04:38 följande:
    Baby1112 hur har det gått för dig?

Jag har varit på kosläpp med familjen och när jag kom hem upptäckte jag att delar av slemmisen släppt (igen). Ligger i sängen och vilar lite medans magen blir stenhård då och då. I eftermiddag blir det en långpromenad med familjen och sedan får vi väl se om det händer något mera eller inte.  Det känns pirrigt eftersom graviditeten nått vecka 38 (37+2) och förra dottern kom i vecka 38. Allt eller inget kan liksom ske nu

Hihi vi har nog varit på samma kosläpp skulle jag tro ;) har också massa sd nu och får se om det utvecklar sig mer.. Man kan ju hoppas? Eller :)
  • zenoble

Dricker världens hemskaste "sätta igång förlossningsdryck" den är så himla stark. Men lätt värd att testa tycker jag ;) hihi, alla sätt är bra utom de dåliga..

• zenoble

Ja den med ingefära, citron, cayenne, honung, kanelstång. Hemskt stark! Hoppas på resultat inatt haha. Tänkte prova basilikate med! Någon som gjort det?

• zenoble
    Elvis Mamma skrev 2012-05-12 22:49:16 följande:
    Zenoble: Jag tänker också testa basilika te dricker ju hallonbladste redan

Ja dricker också hallonblad men det är ju mer för att stärka livmodern :) vart får man tag på basilikablad?
  • zenoble

Då ska det inhandlas basilika idag :) nej det kanske inte hjälper men om man intalar sig själv kanske det gör någon nytta. Om man tror på det vill säga :) ananas är ju också samma ämne i som ska sätta igång även om man får äta en hel del. Men det är ju gott också tycker jag :) nu en kopp te sedan ut i solen. Ha en fin dag alla mammisar

Svar på tråden Juni-barn