Juni-barn
Inatt fick min vän sin lilla tös, snacka om att man blir sugen nu!! På söndag är jag fullgången och hoppas hoppas bebis vill komma snart :)
Undra vem som är näst på tur? Spännande ju :)
Inatt fick min vän sin lilla tös, snacka om att man blir sugen nu!! På söndag är jag fullgången och hoppas hoppas bebis vill komma snart :)
Undra vem som är näst på tur? Spännande ju :)
Sitter här och blivit väckt 2 gånger av smärtor i ryggen.. kommer i omgångar och moler. vet inte vad jag ska tolka detta som. Ska ta en kopp te nu och lite värme så får vi se vad som händer :)
Det gick att somna så måste varit förvärkar, men de var starka alltså. Kanske det börjar närma sig.. Trött på dessa symptom nu.
Dricker världens hemskaste "sätta igång förlossningsdryck" den är så himla stark. Men lätt värd att testa tycker jag ;) hihi, alla sätt är bra utom de dåliga..
Ja den med ingefära, citron, cayenne, honung, kanelstång. Hemskt stark! Hoppas på resultat inatt haha. Tänkte prova basilikate med! Någon som gjort det?
Då ska det inhandlas basilika idag :) nej det kanske inte hjälper men om man intalar sig själv kanske det gör någon nytta. Om man tror på det vill säga :) ananas är ju också samma ämne i som ska sätta igång även om man får äta en hel del. Men det är ju gott också tycker jag :) nu en kopp te sedan ut i solen. Ha en fin dag alla mammisar
V.38 idag och 20 dagar kvar. Snälla bebis kom denna vecka
Grattis pepita! är så avis.. hoppas ni mår bra och lycka till med allt