Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Huvudet var långt över kanten på babyskydden o bältena räckte inte till... Så dem blev för trånga helt enkelt... Bytte då till britax freeway

• Uddabus

Gud va skönt... :) ja mina barn är stora... Min 6 åring som blir 7 i november är ett huvud längre än nästan alla i sin klass.. Han är ändå född sent på året vilket folk inte tänker på...

Bägge mina barn har blivit tagna för att vara äldre än vad dem är pga att dem varit "stora"

• Uddabus

I min 6 åring har nästan 134 i kläder.., bara byxorna som blir för långa i midjan...

• Uddabus

Då ska man iväg till läkaren idag pga foglossning... Får se vad han säger om det hela...

• Uddabus

Åh jag fick se min lille bebis lite snabbt idag... Han låg o sov så fint just då iaf.. :) var en riktig vilde en stund innan...

Foglossning har jag så det heter duga men ska försöka jobba på det nya ett par veckor iaf för att sedan utreda om jag behöver vara sjukskriven...

Läkaren var super bra o han menade på att det inte är såå många gånger i livet man är gravid o då ska man njuta oxå...

• Uddabus

Fick invändigt när jag åt järn första barnet... Dem är visserligen inte kvar vad jag vet men då sa jag direkt aldrig mer hemofer...

• Uddabus

9 kg sen inskrivning o min bm sa att det var helt normalt... Är i v 26 så det planar väl ut får hoppas... Allt såg bra ut med med mått osv.

Hon tyckte jag hade en fin mage iaf.. Kanske hon säger till alla men jag blev glad.. :)

Blodtryck 100/55
    Symfus -Fundus 25
    Hjärtljud 140

Kände av foglossningen i morse men gick rätt så bra fram tills nu.. Aj aj aj är det nu... Fan hade ju massor att göra men men...

• Uddabus

Har så in i helvetes ont i mitt bäcken just nu... Bak mitt in i skinkorna eller hur jag ska förklara...gungar fram o helt plötsligt får jag sån vansinnig smärta som gör att jag nästan trillar ihop... Benen bör liksom inte... Jag som ska jobba tre hela långa dagar där vi står, går osv... Monterar stall inredning just nu...

• Uddabus

Det här med pojknamn är ju såå svårt... Har ni olika alternativ eller ni har redan bestämt er??

Svar på tråden Juni-barn